Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Szkolenia
Data wydarzenia: 19.01.2017 - 20.01.2017
Miasto: Kraków
Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.
Miejsce: Hotel ***** Radisson Blu

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• odkrywać potrzeby klienta
• sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
• świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
• działać asertywnie
• budować relacje z różnymi typami klienta
• prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i zespołowe
• prezentacja
• dyskusja
• studium przypadku
• testy
• case’y sprzedażowe
• odgrywanie ról

Program szkolenia
1. Etapy rozmowy handlowej.
• proces sprzedaży
• znaczenie poszczególnych etapów
2. Przygotowanie do sprzedaży.
• cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
• strategie rozwoju sprzedaży
3. Nawiązanie relacji.
• pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
• kreowanie własnego wizerunku
4. Odkrycie potrzeb klienta.
• rola pytań w sprzedaży
• typologia i zastosowanie pytań
• motywy podejmowania decyzji zakupowych
5. Prezentacja handlowa.
• zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
• sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?
6. Finalizacja sprzedaży.
• kiedy zamykać sprzedaż?
• dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
• reakcja na obiekcje klienta
• techniki pokonywania obiekcji
7. Zamknięcie rozmowy handlowej.
• kluczowe wnioski
• tworzenie gruntu pod dalszą współpracę
8. Komunikacja z klientem.
• komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
• komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
• techniki aktywnego słuchania
9. Asertywność handlowca.
• co wyróżnia zachowanie asertywne?
• techniki działań asertywnych
10. Trudny klient.
• osobowość a zachowanie klienta
• co w kliencie jest dla mnie trudnego?
• dostosowanie własnego działania do typu klienta
11. Podsumowanie i wnioski.

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły