Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

19-01-2017 - 20-01-2017

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Miasto: Kraków

Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.

Miejsce: Hotel ***** Radisson Blu

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• odkrywać potrzeby klienta
• sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
• świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
• działać asertywnie
• budować relacje z różnymi typami klienta
• prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i zespołowe
• prezentacja
• dyskusja
• studium przypadku
• testy
• case’y sprzedażowe
• odgrywanie ról

Program szkolenia
1. Etapy rozmowy handlowej.
• proces sprzedaży
• znaczenie poszczególnych etapów
2. Przygotowanie do sprzedaży.
• cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
• strategie rozwoju sprzedaży
3. Nawiązanie relacji.
• pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
• kreowanie własnego wizerunku
4. Odkrycie potrzeb klienta.
• rola pytań w sprzedaży
• typologia i zastosowanie pytań
• motywy podejmowania decyzji zakupowych
5. Prezentacja handlowa.
• zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
• sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?
6. Finalizacja sprzedaży.
• kiedy zamykać sprzedaż?
• dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
• reakcja na obiekcje klienta
• techniki pokonywania obiekcji
7. Zamknięcie rozmowy handlowej.
• kluczowe wnioski
• tworzenie gruntu pod dalszą współpracę
8. Komunikacja z klientem.
• komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
• komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
• techniki aktywnego słuchania
9. Asertywność handlowca.
• co wyróżnia zachowanie asertywne?
• techniki działań asertywnych
10. Trudny klient.
• osobowość a zachowanie klienta
• co w kliencie jest dla mnie trudnego?
• dostosowanie własnego działania do typu klienta
11. Podsumowanie i wnioski.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.