Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

TRENING MANAGERSKI – Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Szkolenia
Data wydarzenia: 08.12.2016 - 29.06.2017
Miasto: Warszawa, Poznań, Katowice, Kraków
Organizator: Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Miejsce: różne lokalizacje

Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola. To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.

Dostarczenie wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • być skutecznym przywódcą
  • zwiększyć efektywność swoją i pracowników
  • lepiej motywować swój zespół
  • wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
  • budować autorytet lidera

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i
    bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem.

GRUPA DOCELOWA

Uczestnicy:
Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich
wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się
do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

METODOLOGIA

Czas trwania:
2 dni -16 h

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Szkolenia prowadzone są wg CYKLU KOLBA:

  • 20% czasu – poświęcamy teorii
  • 80 % czasu poświęcone jest na: – symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

INFORMACJE DODATKOWE

PROGRAM:

  • KREOWANIE POSTAWY LIDERA- ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU.
    • Cechy,postawa,funkcje,pozycja sprawnego menedżera
    • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
    • Moje miejsce w zespole
  • KOMPETENCJE PRZYWÓDCY ZESPOŁU
    • Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
    • Autorytet lidera- kompetencja, wiedza, doświadczenie i osobowość.
    • Skuteczne podejmowanie decyzji.
    • Osiąganie wyników przez zespół
  • AUTORYTET MENEDŻERA- BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI LIDERA
    • Budowanie zaufania w zespole
    • Dobry czy zły szef?
    • Wspólne działanie
  • KLUCZOWE FUNKCJE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
    • Planowanie:
      • Określanie priorytetów
      • Schemat rozmowy planującej
    • Organizowanie:
      • Wyznaczanie celów,
      • Delegowanie zadań- stopnie i reguły
    • Kierowanie:
      • Motywowanie pracowników- zasady, narzędzia, metody i pułapki
    • Kontrolowanie:
      • Formułowanie informacji zwrotnych
      • Struktura rozmowy monitorującej
      • Udzielanie porad pracownikowi
      • Schemat rozmowy podsumowującej
  • TWORZENIE SPRAWNEGO, DYNAMICZNEGO ZESPOŁU
    • Typy osobowości
    • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM MENEDŻERA
    • Feedback- informacja zwrotna
    • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
    • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
  • SYTUACJE KONFLIKTOWE I TRUDNE W PRACY MENEDŻERA
    • Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
  • ASERTYWNOŚĆ SZEFA
    • Asertywne wyrażanie opinii
    • Efektywne sposoby egzekwowania wspólnych ustaleń
    • Asertywne odmawianie
    • Konstruktywna krytyka i ocena
  • PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
    • Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

TERMINY:

  • 08-09.12.2016 Poznań
  • 08-09.12.2016 Katowice
  • 30-31.01.2017 Warszawa
  • 06-07.03.2017 Kraków
  • 20-21.03.2017 Warszawa
  • 29-30.05.2017 Poznań
  • 28-29.06.2017 Katowice
  • 28-29.06.2017 Warszawa

Strona ze szczegółami wydarzenia - Kliknij i zobacz

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły