Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Szkolenia

09-03-2017 - 29-06-2017

Trening managerski – nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Miasto: Warszawa, Poznań, Katowice, Kraków

Organizator: Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Miejsce: różne lokalizacje

Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola. To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.

Dostarczenie wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • być skutecznym przywódcą
  • zwiększyć efektywność swoją i pracowników
  • lepiej motywować swój zespół
  • wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
  • budować autorytet lidera

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i
    bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem.

GRUPA DOCELOWA

Uczestnicy:
Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich
wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się
do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

METODOLOGIA

Czas trwania:
2 dni -16 h

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Szkolenia prowadzone są wg CYKLU KOLBA:

  • 20% czasu – poświęcamy teorii
  • 80 % czasu poświęcone jest na: – symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

INFORMACJE DODATKOWE

PROGRAM:

  • KREOWANIE POSTAWY LIDERA- ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU.
    • Cechy,postawa,funkcje,pozycja sprawnego menedżera
    • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
    • Moje miejsce w zespole
  • KOMPETENCJE PRZYWÓDCY ZESPOŁU
    • Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
    • Autorytet lidera- kompetencja, wiedza, doświadczenie i osobowość.
    • Skuteczne podejmowanie decyzji.
    • Osiąganie wyników przez zespół
  • AUTORYTET MENEDŻERA- BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI LIDERA
    • Budowanie zaufania w zespole
    • Dobry czy zły szef?
    • Wspólne działanie
  • KLUCZOWE FUNKCJE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
    • Planowanie:
      • Określanie priorytetów
      • Schemat rozmowy planującej
    • Organizowanie:
      • Wyznaczanie celów,
      • Delegowanie zadań- stopnie i reguły
    • Kierowanie:
      • Motywowanie pracowników- zasady, narzędzia, metody i pułapki
    • Kontrolowanie:
      • Formułowanie informacji zwrotnych
      • Struktura rozmowy monitorującej
      • Udzielanie porad pracownikowi
      • Schemat rozmowy podsumowującej
  • TWORZENIE SPRAWNEGO, DYNAMICZNEGO ZESPOŁU
    • Typy osobowości
    • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM MENEDŻERA
    • Feedback- informacja zwrotna
    • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
    • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
  • SYTUACJE KONFLIKTOWE I TRUDNE W PRACY MENEDŻERA
    • Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
  • ASERTYWNOŚĆ SZEFA
    • Asertywne wyrażanie opinii
    • Efektywne sposoby egzekwowania wspólnych ustaleń
    • Asertywne odmawianie
    • Konstruktywna krytyka i ocena
  • PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
    • Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

TERMINY:

  • 09-10 marca 2017 Poznań
  • 14-15 marca 2017 Warszawa
  • 20-21 marca 2017 Kraków
  • 30-31 maja 2017 Poznań
  • 28-29 czerwca 2017 Katowice
  • 28-29 czerwca 2017 Warszawa

Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.