Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Już w czerwcu w Warszawie zapraszamy na tydzień szkoleń z marketingu!
W ciągu zaledwie 5 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 23 tematów marketingowych.

W tak krótkim czasie otrzymasz naprawdę zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie w 1 dzień, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

Na jakie szkolenia zapraszamy w Warszawie?

Google AdWords (prowadzą Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński – certyfikowani trenerzy Google)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google
Koszt szkolenia: 570 zł

Google AdWords PRO (Tomasz Frontczak – certyfikowany trener Google)
Na tym szkoleniu wyjdziemy już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Optimized Content Marketing (prowadzi Cezary Lech)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł

SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzi Bartosz Berliński)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia, i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł

Google Analytics (prowadzi: Maciej Lewiński)
Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 670 zł

Tydzień szkoleń Social Media
Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!
Zapraszamy Cię na nasz cykl szkoleń Tydzień Social Media, na który składa się 5 tematów:

● Facebook Marketing + Facebook Ads
● Snapchat Marketing + Instagram Stories
● LinkedIn+SlideShare
● Instagram Marketing
● Twitter, Moments, Periscope

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu, lub przyjść na pełen 5-dniowy kurs, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową wiedzę o social media!

UWAGA – 5 szkoleń w cenie 4! Zapisz się na pakiet i skorzystaj ze zrabatowanej ceny.

Prowadzący:

Facebook Marketing & Facecebook Ads – Katarzyna Granops-Szkoda
Instagram Marketing – Michał Bajorek
Snapchat & Instagtam Stories – Mateusz Paszkiewicz
LinkedIn & SlideShare – Dagmara Pakulska
Twitter, Moments, Periscope – Dagmara Pakulska

Koszt szkolenia: 2970 zł

Pakiet Storytelling + Branding + Copywriting (prowadzi Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt szkolenia: 2470 zł

Nowoczesny Marketing Manager (poprowadzą Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran, Jan Piskorski, Michał Korba)
Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.
Koszt szkolenia: 770 zł

Skuteczny PR (prowadzi Dominik Wartecki)
Skuteczny PR ma swoje zasady – poznaj je! Na szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych, współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy oraz budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR.
Nauczy się korzystać z najnowszych narzędzi wspierających działania PR-owca!
Koszt szkolenia: 770 zł

Wystąpienie publiczne (prowadzi Kamil Kozieł)
Jedno z nielicznych, jeśli nie jedyne w Polsce szkolenie dające odpowiedź na trzy najważniejsze pytania dotyczące przygotowywania prezentacji:
-jak ubrać najważniejsze informacje w ciekawą narrację, której ludzie będą słuchać;
-jak tę historię ,,podać” na scenie;
-jak pod to wszystko przygotować dobre slajdy.
Koszt szkolenia: 770 zł

Boty, czyli marketing na Facebook Messenger (prowadzi Cezary Kuik)
W Polsce z Messengera korzysta już 11 milionów użytkowników. Czy tego chcemy czy nie, Facebook umożliwiając firmom korzystanie z botów otworzył nowy rozdział w marketingu social mediów. Po co tworzyć kolejną „apkę”, skoro możesz przenieść komunikację z klientami do aplikacji, którą mają (prawie) wszyscy?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Boty, czyli marketing na Facebook Messenger?
-> Dowiesz się, jak działa Messsenger oraz jak wielkie możliwości daje wykorzystanie botów w komunikacji z użytkownikami aplikacji.
-> Zobaczysz, jak wykorzystać biznesowo naturalną siłę „dzielenia się” na Messengerze.
-> Nauczysz się tworzenia własnego bota bez potrzeby umiejętności programowania.
Koszt szkolenia: 770 zł

Grafika, HTML, WordPress (prowadzi Rafał Osiński)
Pracujesz na codzień z WordPressem? Tworzysz treści lub zarządzasz nimi?
Nie aktualizujesz strony, bo przez to już kiedyś wszystko się posypało jak domek z kart? Albo po prostu szukasz pomocy i nie wiesz gdzie i do kogo się z tym zgłosić?

To szkolenie jest dla Ciebie! Dzięki niemu poznasz techniczne możliwości WordPressa oraz narzędzia i popularne techniki korzystania z tego CMS’a.
Koszt szkolenia: 770 zł

Nowoczesna sprzedaż (prowadzi Jakub Cyran)
Poznasz zarówno wiedzę praktyczną, jak i narzędzia, czyli zyskasz kompleksową wiedzę, aby wrócić do firmy i zacząć wprowadzać skuteczne zmiany. Nie będziesz musiał popełniać kosztownych błędów, dowiesz się bowiem jak ich uniknąć.
Koszt szkolenia: 770 zł

Infografiki, Visual Marketing i Outreach (prowadzą Anna Mościcka i Maciej Woźniak)
Outreach marketing to nic innego, jak docieranie do odpowiednich osób w odpowiednim czasie z właściwym przekazem. W trakcie szkolenia pokażemy zatem, do kogo i za czyim pośrednictwem warto mówić, jak wybrać odpowiedni moment i miejsce naszej komunikacji oraz jak dostosowywać przekaz do potrzeb naszej grupy docelowej.
Sporą część poświęcimy visual marketingowi, bowiem content graficzny pozostaje najważniejszym trendem marketingu online. Pokażemy konkretne przykłady i rzeczy, które działają.
Koszt szkolenia: 970 zł

Skuteczny E-Marketing (prowadzi Mariusz Łodyga)
Zacznij z sukcesem promować swoją firmę w Internecie
Głównym tematem szkolenia Skuteczny E-Marketing są sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Skuteczny E-marketing cechują całościowe podejście do tematu, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego.
Koszt szkolenia: 670 zł

Sprzedaż w internecie: Allegro, eBay, Amazon (prowadzi Mateusz Grzywnowicz)
Prowadzenie skutecznej sprzedaży w internecie to nie tylko sklep internetowy.
Warto docierać do jak najszerszego grona klientów poprzez bardzo znane portale aukcyjne: poza naszym Allegro dowiesz się jak sprzedawać na eBay oraz Amazon. Dowiedz się, jak sprzedawać w łatwy sposób w całej Europie.
Cena szkolenia: 770 zł

Email Marketing (prowadzi Dariusz Puzyrkiewicz)
Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
Cena szkolenia: 770 zł


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.