Bieżący numer

Numer 6(44) listopad-grudzień 2020

Temat numeru:

Liczba stron:

Z tematu numeru dowiesz się m. in.:

  • jak zmieniły się w ostatnim roku sposób docierania do klienta i priorytety marketerów,
  • jak krok po kroku opracować (i wdrożyć) plan marketingowy dla firmy B2B i B2C,
  • jak planować budżet w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym,
  • na jakie kanały komunikacji warto zwrócić uwagę w 2021 r.,
  • jak i kiedy przeprowadzić audyt marketingowy w firmie,
  • jak zastosować model Kano do rozwoju produktu i budowania satysfakcji klienta,
  • w jaki sposób stworzyć angażującą kampanię z influencerami w 2021 r.,
  • jak aktywizować klientów działaniami e-mail-marketingowymi,
  • jak mądrze wpisać podcast w plan marketingowy swojej marki,
  • jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w aplikacjach mobilnych,
  • dlaczego przyszłość leży w usługach głosowych i jak już dziś marki wykorzystują Asystenta Google w komunikacji.

Dodatek specjalny „Strategia marketingowa”:

  • co robić, żeby praca strategiczna miała dla firmy sens,
  • co odróżnia strategię od taktyki,
    czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa,
  • jakie są elementy strategii marketingowej,
  • jak wykorzystać wiedzę przydatną w SEO do opracowania strategii marketingowej,
  • jak zaplanować i przeprowadzić online efektywne warsztaty strategiczne dla marki,
  • jak ocenić, czy przyjęte założenia strategiczne są właściwe,
  • jak technologia może pomóc w osiągnięciu celów strategicznych,
  • jak dostosować strategię e-commerce do globalnych trendów i zmian w zachowaniach klientów,
  • czy strategia kulturowa to odpowiedź na rynek po pandemii,
  • jak budować mocny przekaz reklamowy bazujący na polaryzacji i napięciach społecznych, nie wzbudzają przy tym skrajnych opinii,
  • jaki powinien być dyrektor marketingu przyszłości.
Zobacz poprzednie numery