Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.

Wydanie Specjalne 2017: Płatne kampanie w social media krok po kroku

Liczba stron: 128

Temat numeru: Płatne kampanie w social media krok po kroku

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak skonfigurować menedżera firmy – przewodnik krok po kroku,
  • jak prawidłowo zainstalować pixel Facebooka i jakie są jego zaawansowane możliwości,
  • jak skutecznie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklam,
  • jak dobrać cel kampanii w zależności od celu biznesowego i mediowego,
  • jak dobrać umiejscowienie reklamy w zależności od celu jak został wybrany,
  • jak określić i dzielić budżet reklamowy,
  • jak dopilnować, aby budżet został optymalnie wykorzystany, a wydatki nie przekroczyły założonego limitu,
  • jak uniknąć zjawiska przepalania budżetu,
  • jak minimalizować koszty kampanii na Facebooku i maksymalizować efekty,
  • jak skonfigurować kampanię w remarketingu krok po kroku,
    jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Messengerze
  • jakie są najczęstsze błędy w ustawieniach kampanii reklamowych na Facebooku,
  • jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku,
  • jak wykorzystać sklep Facebooka w kampanii reklamowej,
  • jak przeprowadzić kampanię leadową na Facebooku krok po kroku,
  • jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję kampanii kierowanych z Facebooka,
  • jak prawidłowo powiązać konto na Instagramie z kontem na Facebooku,
  • jak krok po kroku zaplanować kampanię na Instagramie – wizerunkową i sprzedażową,
  • jak zbudować efektywny biznesowo kanał na YouTube przy ograniczonym budżecie,
  • jak przygotować strategię działań reklamowych na YouTube krok po kroku,
  • jakie są rodzaje reklam na YouTube i poznasz ich możliwości,
  • jakie są opcje targetowania na YouTube, z których musisz skorzystać,
  • jak skonfigurować i uruchomić pierwszą kampanię na YouTube krok po kroku,
  • jak skutecznie moderować komentarze na YouTube.

Numer 4(27) listopad 2017-styczeń 2018

Liczba stron: 148

Temat numeru: Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przeprowadzić audyt działania sklepu internetowego i jakie obszary warto analizować,
  • jakie narzędzia i metody badawcze pomogą poznać realne zachowania i potrzeby użytkowników sklepu internetowego,
  • jakie błędy najczęściej popełniają właściciele e-commerce,
  • jak SEO może wspomóc sklep internetowy,
  • na co zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach organicznych w 2018 roku,
  • jak zaprojektować podróż klienta e-sklepu krok po kroku,
  • jak wykorzystać bota w sprzedaży i obsłudze klienta sklepu internetowego,
  • jakie rozwiązania płatnicze odpowiadają preferencjom Polaków i ułatwiają proces zakupowy,
  • jak podnieść konwersję w e-sklepie,
  • jakie są częste błędy e-sklepów, które wpływają negatywnie na sprzedaż,
  • jak obliczyć współczynnik retencji klientów e-sklepu,
  • jak przeprowadzić analizę stabilności bazy klientów B2B w e-commerce z wykorzystaniem matrycy lojalności,
  • co decyduje o zakupie w sklepie internetowym,
  • jakie aspekty brandingu e-sklepu mają szczególne znaczenie na polskim rynku,
  • o jakie kluczowe elementy związane z tworzeniem treści dla e-sklepu warto zadbać,
  • jak efektywnie wykorzystać narzędzia do social listeningu w sklepie internetowym,
  • jak wykorzystać monitoring internetu do wzrostu sprzedaży,
  • jakie social media wykorzystać w działaniach sklepu internetowego,
  • jakie mity krążą wokół kampanii AdWords dla e-commerce,
  • jakie są cztery skuteczne scenariusze remarketingowe dla e-sklepu,
  • jaka jest recepta na sukces kampanii remarketingowej w e-commerce,
  • jak odzyskać porzucone koszyki,
  • jakie formy dostawy motywują Polaków do zakupu,
  • jak uprościć zapis do newslettera na stronie e-sklepu, które checkboxy możesz usunąć ze stron swojego sklepu, a które warto uprościć.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.