Numer 2(40) marzec-kwiecień 2020

Liczba stron: 140

Temat numeru: E-mail marketing i automatyzacja

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć efektywną komunikację w 2020 r. z wykorzystaniem e-mail marketingu,
  • co robić, aby lepiej wykorzystywać budżet przeznaczony na e-mail marketing,
  • jak połączyć e-mail marketing z innymi kanałami komunikacji,
  • jakie czynniki u globalnych i lokalnych providerów wpływają na dostarczalność wiadomości transakcyjnych i marketingowych oraz co zrobić, aby poprawić dostarczalność wysyłek,
  • jak budować efektywną bazę adresów zgodnie z prawem i dobrymi praktykami,
  • jak dbać o higienę bazy odbiorców,
  • jakich narzędzi warto używać do tworzenia e-mailingów, ich testowania, wysyłki i analizy,
  • jak poprawić współczynnik otwieralności wiadomości marketingowych,
  • jak wzbudzić ciekawość odbiorców newslettera i ich zaangażować,
  • jak tworzyć e-maile i newslettery, które sprzedają,
  • jakie cechy ma skuteczne call to action,
  • jak skutecznie pozyskiwać leady i wykorzystywać wiedzę na ich temat,
  • jak tworzyć scenariusze e-mail-retargetingowe,
  • jakie są najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu i jak ich uniknąć,
  • jakie procesy marketingowo-sprzedażowe zautomatyzować w 2020 roku,
  • które punkty styku z odbiorcą warto automatyzować przez e-mailingi,
  • jakie przeszkody pojawiają się podczas wdrażania systemu marketing automation,
  • gdzie i jak tankować dane do automatyzacji marketingu,
  • jak wdrożyć scoring użytkowników,
  • jak z wykorzystaniem systemu marketing automation generować leady z webinarów i konferencji,
  • jak wykorzystać marketing automation w content marketingu do ogrzewania leadów,
  • jak za pomocą systemu marketing automation odzyskiwać porzucone koszyki.

i znacznie więcej!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę