Bieżący numer

Numer 2(46) marzec-kwiecień 2021

Temat numeru: Skuteczne akcje promocyjne i prosprzedażowe w B2B i B2C

Liczba stron: 136

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak opracować plan skutecznej akcji promocyjnej,
  • jaki stosunek do promocji mają konsumenci w Polsce i na świecie,
  • jaki wpływ na biznes i pozycjonowanie cenowe marki mają promocje,
  • jak w akcjach promocyjnych wykorzystać zdobycze psychologii do podbicia sprzedaży
  • jak i których produktów ceny obniżać, żeby było to bezpieczne dla biznesu,
  • jak wzbudzić w klientach przekonanie, że za chwilę przepadnie im świetna okazja,
  • kiedy używać cen z końcówką „99 gr”,
  • jak hot dogiem podnieść sprzedaż paliwa,
  • na co zwrócić uwagę w procesie przygotowania loterii promocyjnej, konkursu konsumenckiego i sprzedaży premiowej,
  • jakie są najczęstsze pytania marketerów w kontekście organizacji akcji promocyjnych i jak brzmią odpowiedzi,
  • jak dobierać kanały do implementacji mechanizmu promocji,
  • jak dotrzeć z promocją do okazjonalnych konsumentów,
  • jak analizować, w które kanały wsparcia sprzedaży warto zainwestować, żeby nie przepalić budżetu,
  • o czym pamiętać podczas definiowania kluczowych wskaźników efektywności kampanii sprzedażowej online,
  • jak wykorzystać e-mail marketing do wsparcia akcji konsumenckich i wsparcia sprzedaży,
  • jak krok po kroku przeprowadzić aktywację konsumencką w social mediach,
  • jak wykorzystać rozwiązania inteligentne Google Ads w akcjach konsumenckich,
  • jak używać kierowania reklam w Google Ads, aby skutecznie informować odbiorców o rabatach,
  • bonach premiowych, promocjach cenowych, ofertach refundowanych, darmowych próbkach itp.
Zobacz poprzednie numery