Z numeru dowiesz się m.in.:
- w jakie narzędzia reklamy online warto inwestować w 2018 r.,
- w którym kierunku zmierzają zmiany na Facebooku i w Google,
- jak dopasować kampanię internetową do strategii firmy,
- jak napisać efektywny brief do kampanii digital,
- jaką część firmowego budżetu przeznaczyć na inwestycję w digital marketing,
- jakie są przykłady narzędzi wspomagających analizę grupy docelowej,
- jakimi zasadami warto się kierować przy tworzeniu kreacji sprzedażowych, a jakimi – przy wizerunkowych,
- jakie są przykłady najbardziej efektywnych formatów reklamowych w social media w zależności od celów działań,
- jak targetować przekaz do użytkowników mobilnych,
- jak ograniczyć koszty dzięki ustawieniom kampanii AdWords,
- jak nie zrazić do siebie odbiorcy komunikatu reklamowego,
- jak tworzyć efektywne komunikaty remarketingowe,
- jak mierzyć efekty prowadzonych działań reklamowych.