Numer 1(28) marzec-kwiecień 2018

Liczba stron: 104

Temat numeru: Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • w jakie narzędzia reklamy online warto inwestować w 2018 r.,
  • w którym kierunku zmierzają zmiany na Facebooku i w Google,
  • jak dopasować kampanię internetową do strategii firmy,
  • jak napisać efektywny brief do kampanii digital,
  • jaką część firmowego budżetu przeznaczyć na inwestycję w digital marketing,
  • jakie są przykłady narzędzi wspomagających analizę grupy docelowej,
  • jakimi zasadami warto się kierować przy tworzeniu kreacji sprzedażowych, a jakimi – przy wizerunkowych,
  • jakie są przykłady najbardziej efektywnych formatów reklamowych w social media w zależności od celów działań,
  • jak targetować przekaz do użytkowników mobilnych,
  • jak ograniczyć koszty dzięki ustawieniom kampanii AdWords,
  • jak nie zrazić do siebie odbiorcy komunikatu reklamowego,
  • jak tworzyć efektywne komunikaty remarketingowe,
  • jak mierzyć efekty prowadzonych działań reklamowych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę