Numer 4(42) lipiec-sierpień 2020

Liczba stron: 126

Temat numeru: Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu,
  • jakimi zasadami warto się kierować w działaniach marketingowych przy małym budżecie,
  • jak pokonać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultaty niewspółmierne do zainwestowanych środków,
  • jak efektywnie inwestować środki z budżetu marketingowego,
  • jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy,
  • co przy ograniczonym budżecie powinny robić małe, a co duże firmy,
  • w jaki sposób zorganizować zespół i zasoby do pracy z technologiami marketingowymi,
  • czym jest popularny growth hacking i jak go wykorzystać,
  • na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzi marketingowych, jak efektywnie z nich korzystać i nie przepłacać,
  • jak krok po kroku przeprowadzać eksperymenty marketingowe,
  • gdzie szukać oszczędności, a na co nie żałować przy launchu nowego produktu,
  • jak bez worka pieniędzy zbudować silną i rozpoznawalną markę,
  • o jakich podstawach marketingu warto pamiętać nawet przy ograniczonym budżecie,
  • jak i jakie działania marketingowe prowadzić w firmie B2B przy ograniczonym budżecie,
  • jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing,
  • jak niskim kosztem stworzyć i prowadzić bloga firmowego,
  • jak prowadzić kampanie Google Ads przy ograniczonym budżecie,
  • jak rozmawiać po angielsku o budżecie marketingowym i optymalizacji działań,

Poznasz też Top 10+ narzędzi growth hackera!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę