Partner serwisu:

Dodaj wydarzenie

Poniżej znajduje się prosty formularz, za pomocą którego umieścisz informacje o szkoleniu, konferencji, konkursie lub targach na stronach magazynu „Marketer+”.
Cennik promocji wydarzeń w serwisie marketerplus.pl:

  • wersja podstawowa 199 zł netto – dodanie wydarzenia do serwisu,
  • wersja premium 399 zł netto – dodanie wydarzenia, wyższe pozycjonowanie, ikona „Wyróżnione”, informacja w mailingu z polecanymi wydarzeniami tzw. Kalendarzu Marketera.

Formularz zgłoszeniowy

    Podaj nazwę wydarzenia
    *
    Opis wydarzenia powinien składać się z:
    - krótkiego przedstawienia idei wydarzenia,
    - grupy docelowej – informacji o tym, do kogo skierowany jest event,
    - szczegółów programu,
    - kosztów uczestnictwa,
    - informacji o trenerze w przypadku szkolenia i prelegentach w przypadku konferencji
    *
    Podaj nazwę organizatora
    *
    Podaj miasto np. Warszawa
    Podaj dokładny adres np. Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79
    *
    Wybierz jakiego typu jest to wydarzenie
    *
    Podaj swoje imię i nazwisko
    *
    Podaj swój numer telefonu
    Podaj swój adres e-mail
    *
    Grafika musi mieć wymiary 282 na 200 pixeli i być w formacie .jpg lub .png

    Podaj dane swojej firmy.
    *

    Pola wymagane - *