Rusza trzecia edycja „Poranków z email marketingiem” organizowana przez FreshMaila. Po raz kolejny eksperci podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zdradzą najnowsze e-mail marketingowe trendy. Jak zawsze będzie też czas na dyskusję, wymianę pomysłów i pytania.

Gdzie odbędą się Poranki?
W tym roku w ramach trzeciej edycji raz w miesiącu eksperci zawitają do jednego z 8 polskich miast. Pierwsza tura szkoleń odbędzie się w okresie zimowo-wiosennym:
13.02 Kraków
27.03 Łódź
17.04 Wrocław
12.06 Gdańsk
Druga tura letnio-jesienna:
28.08 Szczecin
18.09 Lublin
16.10 Poznań
20.11 Warszawa
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czego dowiesz się podczas Poranków?
Poranek podzielony będzie na wystąpienia 3 prelegentów, którzy w sposób przystępny opowiedzą o tym, jak tworzyć skuteczny i efektywny e-mail marketing. Po wszystkich prelekcjach będzie czas na networking i wymianę spostrzeżeń.
Podczas zimowo-wiosennych spotkań najpierw Paweł Sala zaprezentuje polskiego użytkownika poczty anno domini 2014, następnie zdradzi, co wiemy o naszych odbiorcach i jak to wykorzystać, aby zwiększyć skuteczność swoich kampanii.
Filip Kłodawski przedstawi prezentację pt. „Ewolucja persmission marketingu? Czy growth hacking polubi się z e-mail marketingiem?”. Filip opowie o tym, czym jest koncepcja permisson marketingu, co kryje się pod pojęciem growth hackingu i jak wykorzystać ich najmocniejsze cechy w działaniach e-mail markeingowych.
Na zakończenie Kamil Sikora przybliży uczestnikom tematykę grywalizacji stosowanej. Omówi on nie tylko najciekawsze, uzależniające oraz manipulujące użytkownikiem rozwiązania znane z gier wideo, ale przedstawi także rolę mailingu w koncepcji 360 oraz spróbuje, przewrotnie, zredefiniować klasyczną i powszechnie przyjętą definicję grywalizacji.
Tura druga owiana tajemnicą
Ekspertom z FreshMaila zależy na tym, aby szkolenia przez nich prowadzone, zawsze były aktualne. Dlatego też, tematy szkoleń na drugą turę zostaną podane w późniejszym czasie, bo wymagają dostosowania prelekcji do tego, co wydarzy się w pierwszej połowie roku.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Szczegóły poszczególnych szkoleń oraz zapisy dostępne są poprzez stronę freshmail.pl/workshop_type/szkolenie.