To już 7. edycja corocznego raportu SEO dla e-commerce. Który sklep okazał się liderem widoczności w wyszukiwarce? Jakie słowa kluczowe cieszyły się popularnością w 2021 r.? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w najnowszym raporcie od Mayko.
Dziewięć branż, dziewięciu liderów, top20 sklepów
Przeanalizowano dane blisko 3 000 sklepów w dziewięciu różnych kategoriach:
- Dom, ogród, biuro;
- Dzieci i macierzyństwo;
- FMCG i sklepy zoologiczne;
- Motoryzacja;
- Odzież,obuwie, dodatki;
- Rozrywka i hobby;
- RTV i AGD;
- Sport i Rekreacja;
- Zdrowie i uroda.
W raporcie poznasz wyniki najlepszych 20 sklepów z powyższych kategorii. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki szacunkowy ruch odnotowały sklepy w minionym roku, jakie słowa kluczowe cieszyły się popularnością, koniecznie zajrzyj do raportu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ponadto w raporcie znajdziesz też analizę widoczności najlepszych e-commerce oraz analizy SEO takich sklepów jak oponeo.pl, castorama.pl czy smyk.com przygotowane przez specjalistów SEO z Mayko.
Pozycjonerzy sprawdzili zwycięskie sklepy internetowe pod kątem ich optymalizacji i budowy profilu linkowego oraz wskazują, na co szczególnie warto zwrócić uwagę.
Co jeszcze znalazło się w najnowszym raporcie SEO dla e-commerce?
W raporcie SEO nie mogło zabraknąć także podsumowania minionego roku oraz prognoz na 2022 r. w e-commerce. Co było zaskakującego w 2021 r.? Na czym powinni skupić się właściciele sklepów internetowych i e-commerce managerowie? Jakie wyzwania stoją przed e-commerce w 2022 roku? O to zapytaliśmy osoby związane z branżą. W raporcie wypowiedzi udzielili m.in. Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Katarzyna Kozłowska (Oponeo), Artur Nowiński (Pierre Rene), Joanna Kwiatkowska (Kubota), Jakub Gierszyński (Sephora) czy Michał Barczyk (Grupa x-kom).
Prowadzisz sklep internetowy? Pracujesz w e-commerce? Ten raport powstał z myślą o Tobie. Przejdź na marketingwsieci.pl, wypełnij formularz i pobierz raport.
M+ jest patronem medialnym publikacji.