Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Szybki kontakt:

ISA – Institute of Sensory Analysis
Ul. Płowiecka 1
04-501 Warszawa
Phone: (+48) 22 515 44 55
e-mail: info@isa-ndg.com
web: http://www.isa-ndg.com

Opis

ISA specjalizuje się w prowadzeniu badań marketingowych. U podstaw naszej pracy leżą tradycyjne metody wzbogacone o nowe narzędzia z zakresu neuronauk. Korzystamy wyłącznie z certyfikowanych i sprawdzonych urządzeń (eye tracking, EEG, GSR, virtual reality). Oferujemy szereg gotowych produktów wspierających pracę działów marketingu oraz badań i rozwoju. Zapewniamy wysoką jakość usług dzięki wykwalifikowanym specjalistom oraz zaawansowanej bazie laboratoryjnej. Wyniki naszej pracy potwierdzają benchmarki zgodne z danymi sprzedażowymi.

Więcej informacji: http://www.isa-ndg.com/

Korzyści

  • Optymalizacja kosztów – podczas jednego projektu uzyskujesz połączone wyniki z części deklaratywnej i podświadomej;
  • Benchmarki – stosujemy klarowne wskaźniki, jasno opisujące badany materiał;
  • Szybkość – większość przygotowywanych raportów jest dostarczana w ciągu 5-7 dni roboczych, a topline już po 2-3 dniach;
  • Wiedza – dbamy o rozwój swojej wiedzy i umiejętności poprzez aktywne uczestnictwo w projektach naukowych, seminariach oraz konferencjach;
  • Elastyczność – dobieramy pomiary do postawionych celów badawczych oraz przystosujemy metody do zmieniających się potrzeb rynku;
  • Synteza – synchronizacja stosowanych urządzeń umożliwia zebranie wyników przy jednokrotnej ekspozycji przedmiotu badania.

Wybrani klienci

mBank, Avon, Korona, Orange, BMW, Avans, Super-Pharm, Dr Irena Eris, Suzuki, Kalorynka.pl, K-consult, Media Expert i wiele innych

Dane adresowe

ISA – Institute of Sensory Analysis
Ul. Płowiecka 1
04-501 Warszawa
Phone: (+48) 22 515 44 55
e-mail: info@isa-ndg.com
web: http://www.isa-ndg.com

Oferta specjalna

15% zniżki na realizację pierwszego projektu badawczego z zastosowaniem eye trackingu i/lub technik neuro, przeprowadzonego przez Instytut ISA.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę