Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Szybki kontakt:

Dział Sprzedaży
tel. 22 841 69 91,
tel. 22 841 69 81
marketing@warexpo.pl
www.warexpo.pl
facebook/warexpo
instagram/warexpo
#lepiejciętuwidzieć

Opis

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home. Strategiczne lokalizacje budują doskonałą widoczność kampanii, a nowy design nośników z podświetleniem powierzchni ekspozycyjnej nadaje im estetyczną i elegancką formę. W ofercie Warexpo znajduje się niemal 300 słupów reklamowych z ok. 1000 powierzchni reklamowych, w tym podświetlanych i niepodświetlanych oraz tradycyjnych klejonych, 1536 ekranów digital signage w tramwajach warszawskich i 2846 w autobusach, galeria multimedialna, którą tworzą trzy 30-metrowe ekrany wizyjne w przejściu pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska oraz trzy ekrany na Kiosku Kultury przy ul. Krakowskie Przedmieście 5/7. Nowością jest Junior – nośnik digital signage zlokalizowany przy Pasażu Wiecha na ul. Chmielnej. Oferta Warexpo obejmuje także kompleksową usługę polegającą na planowaniu, realizacji i koordynacji standardowych i niestandardowych kampanii reklamowych oraz content marketingu. Warexpo oferuje również możliwość przeprowadzenia kampanii ogólnopolskiej oraz zintegrowanie kanałów online i offline.

 

Korzyści

Warexpo oferuje swoim Klientom kompleksową i szytą na miarę usługę projektowania kreacji oraz wykonania standardowych i niestandardowych kampanii reklamowych, realizowanych na nowoczesnych nośnikach analogowych i digital signage. Eleganckie, estetyczne nośniki stanowią gwarancję najwyższej jakości ekspozycji a prestiżowe i kluczowe lokalizacje zapewniają widoczność kampanii i ich zasięg. Warexpo odważnie i kreatywnie podejmuje się realizacji kampanii niestandardowych oraz oferuje możliwość zintegrowania kanałów online i offline poprzez połączenie komunikacji na nośnikach analogowych z ekranami DOOH z możliwością przeniesienia komunikacji do mediów społecznościowych.

Wybrani klienci

Domy mediowe: m.in. Wave Maker, Out-Of-Home Marcin Gewartowski, Blue Eyes Media sp. z o.o.
Instytucje kultury: m.in. Muzeum Narodowe w Warszawie, Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, Teatr Muzyczny Roma, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Warszawska Opera Kameralna
Instytucje publiczne: Miasto Stołeczne Warszawa

Dane adresowe

Dział Sprzedaży
tel. 22 841 69 91,
tel. 22 841 69 81
marketing@warexpo.pl
www.warexpo.pl
facebook/warexpo
instagram/warexpo
#lepiejciętuwidzieć

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę