


Opis narzędzia
W dobrym konkursie oraz programie wsparcia sprzedaży liczą się proste zasady i szanse na wygraną. Wyjątkowe przeżycia sprawią, że uczestnicy długo pamiętają o nagrodzie i firmie, dzięki której ją zdobyli. 5000 wspaniałych przeżyć, jak loty balonem i szybowcem, przygody na strzelnicy, Off Road 4×4, skoki ze spadochronem, jazda szybkimi samochodami, relaks w SPA, degustacje kolacje to kilka propozycji z dostępnych w Katalogu Marzeń. Vouchery świetnie się sprawdzają jako prezent biznesowy, giftpack na eventach, alternatywa dla gadżetów i prezentów świątecznych i jubileuszowych. Wszystkie vouchery mają ważność 12 miesięcy. Więcej szczegółowych informacji oraz korzyści jaki zyskuje firma, która wdraża vouchery w swoich projektach można przeczytać TU
Korzyści
Dlaczego warto wykorzystać vouchery na przeżycia w marketingu?
- Niosą radość i wywołują pozytywne emocje
- Wartość nagrody jest postrzegana wyżej, niż faktyczna cena
- Radość jest podwójna– podczas otrzymania oraz podczas realizacji
- Dostępność: voucher można zrealizować w ponad 180 miastach + online
- Budżet: spełniają potrzeby niemal każdego budżetu, od 20 zł do kilku tysięcy
- Elastyczność: do wyboru są karty podarunkowe, pakiety i vouchery na konkretne przeżycia
- Szybkość: realizacja od 1 dnia roboczego
- Wygoda: wsparcie w zakresie działań marketingowych, przygotowania komunikacji oraz logistyki
- Forma wręczenia: kody, evouchery oraz vouchery drukowane i plastikowa karta
- Branding: vouchery mogą być obrandowane Twoim logo i zawierać życzenia lub gratulacje dla uczestników
- Spójność z projektem: współgrają z konceptem programu, opartego o fabułę np. lotu, jazdy, skoku, wyprawy
Aby otrzymać ofertę, która spełnia Twoje oczekiwania, warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę. O co pytać dostawcę, co sprawdzać – podpowiadamy TU
Wybrani klienci
1. Kompania Piwowarska
2. Unilink
3. Henkel
4. Colliers
5. Floslek
6. InDreams
Referencje wymienionych firm oraz opinie obdarowanych dostępne są TU