Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Numer 3(26) wrzesień-październik 2017

Liczba stron: 122

Temat numeru: Jak zadbać o pozyskanych klientów?

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • w jakich kategoriach produktowych lepsze efekty dają strategie wzrostu, a w jakich strategie utrzymania,
  • jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej,
  • czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
  • co wpływa na lojalność klienta,
  • jaka będzie przyszłość lojalności,
  • jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
  • jak do oceny konkurencyjności wykorzystać matrycę CEXP (customer experience) insight framework,
  • czym jest koncepcja live events i jak zaimplementować ją do swojej strategii,
  • jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
  • czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
  • jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu,
  • jak krok po kroku projektować działania zmierzające do utrzymania klientów,
  • gdzie szukać możliwości usprawnień wpływających na retencję,
  • jakie inicjatywy wzmacniają relacje z klientami i zwiększają ich zadowolenie,
  • jakie narzędzia pomagają w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem,
  • jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić,
  • jak wykorzystać sezonowość w utrzymywaniu i odzyskiwaniu klienta,
  • jak przez SMS zwiększać wartość koszyka, zbierać opinie od klientów i personalizować remarketing,
  • jak wykorzystać marketing treści do obsługi i utrzymania obecnego klienta,
  • czym jest model DISC i jak wdrożyć go do własnego biznesu,
  • jak usprawnić pracę działu client service zgodnie z modelem DISC,
  • dlaczego stali klienci odchodzą,
  • jak rozpoznać moment, w którym klient chce odejść, i jak wtedy zareagować,
  • jakie metody prewencyjne wprowadzić, aby nie pozwolić odejść klientowi,
  • jak zażegnać kryzys związany z jakością świadczonych usług,
  • jak budować relację, by stały klient nie chciał zmienić firmy na inną,
  • jak przygotować plan i rozpocząć odzyskiwanie utraconych klientów,
  • co uwzględnić, aby skutecznie odnowić z nimi współpracę i odbudować ich zaufanie,
  • jak zaplanować i optymalizować onboarding użytkowników,
  • jak wykorzystać onbording e-mailowy w strategii utrzymania klienta,
  • jak wykorzystać cykle automation do zaangażowania odbiorców.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.