Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Numer 2(25) maj-sierpień 2017

Liczba stron: 142

Temat numeru: Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jaka jest rola performance marketingu w prowadzeniu biznesu i jak patrzeć na niego strategicznie,
  • jak działa marketing efektywnościowy w branżach B2B i B2C,
  • jaki dobrać wskaźnik do oceny działań marketingowych nakierowanych na sprzedaż i generowanie leadów,
  • jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu performance,
  • jakie modele atrybucji dostępne są w Google Analytics i jak szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu,
  • jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value,
  • co wpływa na powodzenie kampanii w modelu performance,
  • jakie narzędzia i kanały performance marketingu są najskuteczniejsze,
  • jak dobierać kreacje, miejsce emisji i co brać pod uwagę przy analizie ścieżki konwersji,
  • jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu kreacji do działań performance,
  • jakie są modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym i w jakich sytuacjach je stosować,
  • jak zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski,
  • jakie są najczęstsze błędy w planowaniu budżetu kampanii efektywnościowej,
  • jakie wyzwania stoją przed marketerami, którzy korzystają z programmatic,
  • co powoduje, że klienci nie kończą zakupów,
  • jakie są skuteczne techniki remarketingowe i jak sprzedać więcej tym samym klientom,
  • jak działa sieć afiliacyjna i do jakich działań wykorzystać zrzeszonych w niej wydawców,
  • jak wykorzystać możliwości Facebooka do generowania leadów i sprzedaży,
  • jak przygotować skuteczną kreację do kampanii performance na Facebooku,
  • jak testować kampanię efektywnościową na Facebooku,
  • jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B,
  • jak definiować i kategoryzować leady w organizacji,
  • jak ustalić koszt pozyskania leada,
  • jak tworzyć treści, które sprzedają,
  • jak przygotować webinarium B2B i generować leady dla działu sprzedaży,
  • jakie funkcje może pełnić e-mailing w cyklu sprzedażowym,
  • jak wykorzystać big data i targetowania wysyłek w e-mailingach, aby generować leady i sprzedaż.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.