Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Numer 6(38) listopad-grudzień 2019

Liczba stron: 122

Temat numeru: Influencer marketing

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

Dla marki i marketera:

  • gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w 2020 r.,
  • czy w roku 2020 pęknie bańka influencerska,
  • jakie będą najważniejsze trendy w influencer marketingu w 2020 r.,
  • jakie są korzyści ze współpracy z influencerami,
  • jakie zagrożenia wiążą się ze współpracą z twórcami internetowymi i co zrobić, żeby zapobiec problemom,
  • jak krok po kroku zaplanować i przeprowadzić kampanię z influencerem,
  • jak wyznaczyć KPI do kampanii influencer-marketingowej,
  • gdzie szukać twórców i jak ich weryfikować,
  • jakie dane i narzędzia będą pomocne w doborze influencerów,
  • jak uniknąć pułapek prawnych w influencer marketingu,
  • jak w umowie z influencerem uregulować kwestie praw autorskich,
  • jak powinno wyglądać nawiązanie kontaktu przez markę z influencerem i jaka może być treść pierwszego e-maila,
  • jakie są plusy i minusy korzystania z platform i baz influencerów,
  • jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczenia wybrać,
  • jak wykorzystać Google Analytics do mierzenia działań z influencerami,
  • jak szybko zweryfikować, czy akcja z influencerami przynosi efekty,
  • co robić, a czego unikać w kampaniach reklamowych na TikToku,
  • jak nawiązać współpracę i pielęgnować relację z influencerem w B2B,
  • dlaczego tym, którzy czytają książki, słuchają podcastów i piją żubrówkę, influencer marketing przychodzi łatwiej,
  • jakie są zalety, a jakie wady korzystania z usług wirtualnego influencera,
  • jak prowadzić korespondencję e-mailową z influencerem w języku angielskim,

Dla influencera i twórcy internetowego:

  • dlaczego długi czas reakcji na zapytania klientów może być przyczyną porażki influencera w walce o ich budżety,
  • jakie czynniki wpływają na wycenę influencera i o czym pamiętać przy ustalaniu cen,
  • przestrzeganie jakich zasad zwiększy szanse influencera na pozyskanie klientów,
  • jak monetyzować działalność w internecie,
  • jakie są największe wyzwania związane z prowadzeniem działań z markami,
  • czym kierują się influencerzy przy nawiązywaniu współpracy z markami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę