Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Numer 1(33) styczeń-luty 2019

Liczba stron: 94

Temat numeru: Jak prowadzić skuteczne działania na Facebooku i Instagramie

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • jakie są nowości w systemie reklamowym i najbliższe plany Facebooka i Instagrama,
  • czego unikać w działaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • jak przygotować kampanię zasięgową z małym budżetem,
  • czym jest model 5A i jak połączyć go z celami reklamowymi Facebooka,
  • jak wybrać cel reklamowy i jaki wpływ ma on na efekty kampanii,
  • jak nakreślić profil konsumenta na podstawie modelu STP i jak dopasować do niego jak najbardziej zindywidualizowany komunikat,
  • jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu reklam na Facebooka i Instagrama,
  • jak dobierać kreacje reklamowe w trudnych branżach,
  • jak budować zasięg w kampaniach lokalnych,
  • jak wykorzystywać potencjał Facebooka w sektorze B2B,
  • jakie formaty poprawiają efektywność i zmniejszają koszty kampanii na Facebooku,
  • jak tworzyć skuteczne posty reklamowe,
  • czym jest prawo Hicka i jak je wykorzystać w projektowaniu kreacji,
  • czy ROAS to najlepszy miernik efektywności kampanii,
  • czy Facebook może zoptymalizować Twoje kampanie za Ciebie,
  • na jakie kwestie zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań reklamowych na Facebooku i Instagramie agencji lub freelancerowi.

Numer zawiera również „Przewodnik po płatnych kampaniach na LinkedIn”

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę