Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Numer 1(24) luty-kwiecień 2017

Liczba stron: 116

Temat numeru: Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • czym jest wartościowa komunikacja,
  • jaki wpływ na późniejszą komunikację marki ma pozycjonowanie,
  • jak zbudować reputację, która przywiąże klientów do Twojego produktu,
  • od czego zacząć i jak wygląda proces audytu komunikacji,
  • jakie cechy ma skuteczny komunikat i jak dostosować go do zmieniającego się odbiorcy,
  • czym są insighty konsumenckie i jak ich szukać,
  • jak zaplanować strategię komunikacji krok po kroku,
  • jakie są najczęstsze błędy w komunikacji językowej i wizualnej marek,
  • czy w procesie komunikacji postawić na argumenty racjonalne czy emocjonalne,
  • jak dostosować komunikację marketingową do etapu, na jakim znajduje się klient w procesie zakupowym,
  • czemu służą i jak powinny być tworzone slogany reklamowe,
  • jak znaleźć wyróżnik marki (USP) dla produktu lub usługi,
  • jak przedstawiać korzyści i cenę w komunikacji z klientami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę