Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Numer 4(23) listopad 2016-styczeń 2017

Liczba stron: 110

Temat numeru: Social media. Skuteczne praktyki

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak prowadzić media społecznościowe w małej firmie,
  • jakie trendy panują obecnie w mediach społecznościowych,
  • jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg,
  • jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”,
  • kiedy warto zainwestować w reklamę w mediach społecznościowych,
  • jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku,
  • jak uruchomić kampanię remarketingu dynamicznego krok po kroku,
  • jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?
  • jak napisać regulamin Facebook Lead Ads,
  • jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży,
  • co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji,
  • jak skutecznie działać na LinkedIn,
  • jak wdrożyć strategię social selling w B2B,
  • jak zwiększyć zaangażowanie subskrybentów newsletterów dzięki mediom społecznościowym.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę