Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Numer 3(35) maj-czerwiec 2019

Liczba stron: 132

Temat numeru: Personal branding krok po kroku

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej,
    jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.

Numer zawiera również wyjątkowy dodatek „Przewodnik po nowoczesnych eventach”

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę