Partner serwisu:

Numer 3(35) maj-czerwiec 2019

Numer 3(35) maj-czerwiec 2019

Temat numeru: Personal branding krok po kroku

Liczba stron: 132

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co powoduje, że ludzie fascynują się markami osobistymi i chcą od nich kupować,
  • co jest kluczem do zbudowania silnej i wyjątkowej marki osobistej,
  • na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
  • jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
  • jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
  • jakie jest ryzyko budowania marki osobistej na skróty,
  • co powoduje kryzys marki osobistej, a co wzmacnia jej wiarygodność,
  • jak stworzyć piramidę marketingową sukcesu marki osobistej,
  • co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej, jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
  • co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
  • jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą,
  • jak zbudować wizerunek biznesowy, który wzmocni wizerunek całej firmy,
  • jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
  • jakie zasady pomogą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe,
  • czym jest social selling i jak nawiązać kontakt w mediach społecznościowych,
  • jak marka osobista wpływa na pozycję pracownika na rynku pracy,
  • jak budować markę osobistą pracownika,
  • jak budować markę osobistą introwertyka,
  • jakie są niebezpieczeństwa związane z budowaniem marki osobistej.
Numer zawiera również wyjątkowy dodatek „Przewodnik po nowoczesnych eventach”