Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Numer 3(41) maj-czerwiec 2020

Liczba stron: 144

Temat numeru: Skuteczna reklama, sprzedaż i obsługa klienta w social mediach

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak podjąć decyzję, w jakich mediach społecznościowych warto być obecnym i jakie treści tam publikować,
  • jak wyznaczać cele obecności w social mediach i dlaczego nie warto się skupiać na liczbie fanów,
  • jak zdecydować, kto ma być odpowiedzialny za obsługę mediów społecznościowych firmy,
  • jak planować budżet na kreację i na reklamy w social mediach,
  • jakie narzędzia pomogą prowadzić konta w social mediach,
  • jakim językiem powinna się posługiwać marka w mediach społecznościowych,
  • jakie są dobre i złe praktyki marek w social mediach w sytuacji zmiany,
  • jak zwiększyć zasięg postów i zaangażowanie użytkowników pod wpisami w social mediach,
  • o czym pamiętać podczas projektowania grafiki i tekstu posta reklamowego,
  • jakie techniki wykorzystać w kreacjach, aby zaintrygować odbiorców i skłonić ich do zakupu,
  • jak skutecznie analizować dane z mediów społecznościowych,
  • które wskaźniki podczas prowadzenia kampanii w social mediach warto monitorować i optymalizować,
  • jak tworzyć grupy na Facebooku i inne internetowe społeczności,
  • jakie najnowsze funkcje Instagrama wzbogacą komunikację Twojej marki,
  • jakie rozwiązania pomagają sprzedawać na Instagramie,
  • jak wdrożyć skuteczne działania socialsellingowe w firmie,
  • jak integrować social selling z pozostałą aktywnością marketingową i sprzedażową,
  • jakie formaty reklamowe, cele, modele rozliczeń i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
  • jak budować bazę odbiorców newslettera w mediach społecznościowych,
  • jak tworzyć skuteczne kampanie dla odbiorców podobnych do Twoich subskrybentów,
  • czym jest moderacja w modelu customer care,
  • jakie błędy popełniają moderatorzy najczęściej i jak ich unikać,
  • jak ograniczyć mechaniczność moderatora i kiedy skorzystać z bota w moderacji,
  • jak postępować z trollem internetowym.

i znacznie więcej!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę