Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Numer 2(29) maj-czerwiec 2018

Liczba stron: 132

Temat numeru: Skuteczne praktyki budowania silnej marki

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak krok po kroku określić DNA marki,
  • jak nie narażać się na nieefektywne lokowanie budżetów i utratę wiarygodności,
  • o czym musi pamiętać marka, aby się skutecznie komunikować,
  • jakie podłoże jest niezbędne do wzbudzania emocji przez markę,
  • jak wykorzystać zmysły w procesie kreowania emocji związanych z marką,
  • jaka jest rola insightów w budowaniu silnej marki,
  • dlaczego prosta personalizacja w marketingu już nie wystarcza,
  • jakie narzędzia warto wykorzystać, aby wzmocnić swoją markę,
  • dlaczego w nowoczesnym biznesie światy offline i online powinny się przenikać,
  • co musisz zrobić, aby sprostać wymaganiom konsumenta w czasach nadmiaru,
  • które marki potrzebują sloganów przypisanych do brandu i jakie są
    z tego korzyści,
  • jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki,
  • jak przeprowadzić analizę komunikacyjną marki,
  • jak diagnozować problemy i potrzeby grup docelowych i szukać na nie odpowiedzi,
  • jak wykorzystać Value Proposition Canvas do mapowania person,
  • jak skonfrontować tożsamość swojej marki z wynikami analizy potrzeb persony,
  • jak tworzyć skuteczne komunikaty,
  • jakie są mankamenty badania efektywności działań wizerunkowych,
  • jakie narzędzia służą do analizy brandingu,
  • czy świadomość marki i znajomość reklamy ma zawsze wpływ na wzrost sprzedaży,
  • jakie są wady i zalety różnych metod badań skuteczności kampanii wizerunkowych,
  • dlaczego pierwsza pozycja w wyszukiwarce nie zapewni Ci automatycznie konwersji,
    co wpływa na lepszą jakość reklam,
  • jak aplikacje wpływają na budowanie marki,
  • jak czatboty wpływają na budowę wizerunku marki,
  • jak wykorzystać czatboty do komunikacji z klientem,
  • jak budować pozytywne relacje z mediami,
  • jak dobrze napisać informację prasową, która będzie miała szansę na publikację.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę