Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Numer 1(34) marzec-kwiecień 2019

Liczba stron: 126

Temat numeru: Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce

Z najnowszego numeru „Marketera+” dowiesz się m.in.:

  • co się kryje pod pojęciem customer experience i jak zarządzać tym obszarem,
  • jakich narzędzi użyć, żeby stworzyć i zweryfikować efektywną strategię CX,
  • dlaczego warto zadbać o employee experience, czyli spójne doświadczenia pracowników w obrębie organizacji,
  • jak sprawić, żeby klienci nie odwrócili się od Ciebie w sytuacji kryzysowej,
  • jak badać emocje, zadowolenie i doświadczenia klientów,
  • jakie mierniki poza NPS warto wykorzystywać do badań customer experience,
  • w jaki sposób zadawać pytania o emocje klienta,
    jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jak przeprowadzić analizę jakościową głosu klienta,
  • jak analizować wypowiedzi klientów, aby wyciągać właściwe wnioski,
  • jakich ludzi rekrutować do zespołów customer success,
  • jak mierzyć jakość obsługi klienta,
  • jak reagować w sytuacjach kryzysowych i jak rozwiązywać problemy, które zdarzają się klientom podczas korzystania z produktów lub usług,
  • jakie wskaźniki mogą świadczyć o błędach w komunikacji i niezadowoleniu odbiorców na różnych etapach procesu zakupowego,
  • jakie działania wpływają pozytywnie na ocenę obsługi procesu zakupowego,
  • jakie elementy powinna zawierać idealna oferta promocyjna,
  • jak storytelling może pomóc w zarządzaniu doświadczeniem klienta,
  • jak z wykorzystaniem pojęć obrazujących podróż bohatera analizować ścieżki zakupowe klientów,
  • jak zbudować pozytywny obraz marki w głowie klienta za pomocą czatbota,
  • jak zmieniła się rola moderatora w mediach społecznościowych po pojawieniu się czatbotów,
  • jak zaplanować proces projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym i na jakie elementy zwrócić uwagę,
  • jakie są przykłady działań zwiększających atrakcyjność doświadczeń zakupowych i wpływających na lojalność klienta.

Numer zawiera również dodatek „Outdoor 2019. Trendy i możliwości”

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę