Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza tak duża kampania w historii brandu. Będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce. Sprawdź szczegóły wielkiej kampanii.
Jaki jest cel kampanii „PayPo? Spoko”
Kampania PayPo ma na celu przedstawienie BNPL jako rozwiązanie smart, które sprawia, że zakupy stają się wygodne i pewne. Marka promuje w ten sposób smart shopping.
Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może również skorzystać z aktualnych promocji, aby kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także rozciągnąć płatność za zakupy w czasie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Kolejny raz postawiliśmy na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam wzmocnić świadomość marki wśród kupujących. Zależało nam, aby kampania „PayPo Spoko” została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. To największa pod względem zasięgu kampania PayPo. Realizujemy ją nie tylko online, ale także w outdoorze. Mamy nadzieję, że zostanie ona zauważona przez Polaków i zachęcimy ich do wypróbowania tej formy płatności, a co za tym idzie – robienia rozsądnych i przemyślanych zakupów – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.
Jak rozwiązania PayPo oceniają użytkownicy
Jak wykazało obszerne badanie[1] przeprowadzone na użytkownikach firmy, niemal 2/3 osób korzystających z BNPL potwierdza, że ta metoda płatności pomaga im lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. Dzięki niej mogą oni rozłożyć płatność w czasie oraz wybrać najlepszy moment zapłaty za zamówienie – np. po jego weryfikacji czy otrzymaniu wynagrodzenia.
Aż połowa kupujących za pośrednictwem PayPo ustala swój osobisty limit zakupowy z wykorzystaniem płatności odroczonych, a także planuje termin spłaty.
Jaki jest zasięg kampanii „PayPo? Spoko”
Spoty „PayPo? Spoko” są emitowane od początku maja na popularnych platformach społecznościowych i VOD oraz w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii znajdują się na różnych formatach reklamowych w outdoorze, jak np. siatki reklamowe, rowery miejskie czy tramwaj.
Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70% grupy docelowej.
Jeżeli interesuje Cię reklama (D)OOH, sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku” z wydania marzec–kwiecień 2024 „Marketera+”, w którym znajdziesz cenne wskazówki od ekspertów.
[1] https://raport.paypo.pl/