Konkurs Innovation to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR już po raz szósty. Jurorzy oceniają zgłoszenia w trzech grupach jurorskich: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media.

W tym roku przewodnicząca jury konkursu Innovation została Alina Prawdzik, Managing Partner Central Eastern Europe and Head of PropTech Investments, innogy Innovation Hub. Przewodniczącymi trzech grup jurorskich zostali wybrani: Dawid Pożoga, Marketing Lead PL/CZ, Zalando (Innowacyjny Biznes), Mateusz Górecki, Head of Agency, Fantasyexpo (Innowacyjne Doświadczenie) oraz Małgorzata Hejka, Strategy & Innovations Director, Spark Foundry (Innowacyjne Media).
W każdej grupie jurorskiej zasiadają specjaliści opiniujący prace w danej kategorii konkursowej. W jury Innowacyjny Biznes są to: Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog; Michał Kowalczyk, Digital Solution Manager, Nielsen; Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager, DOMODI; Marcin Andrzejczyk, Regional Marketing Manager Eastern Europe, Husqvarna; Łukasz Smolarski, Innovation Manager, IKEA Retail; Beata Ptaszyńska-Jedynak, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Carlsberg Polska; Kamil Bąkowski, eCommerce Strategy Lead, Publicis Commerce; Anna Dębińska, Head of Marketing, Bausch Health; Igor Przespolewski, Niezależny konsultant. Jury w grupie Innowacyjny Biznes ocenia zgłoszenia w podkategoriach produkt, usługa, branding, model biznesowy, model sprzedażowy oraz CSR.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Do kategorii Innowacyjne Doświadczenie można zgłaszać działania w podkategoriach content, ux/cx, touchpoint oraz event, a w składzie Jury wybierającym nagrodzone prace zasiadają: Marcin Sienkowski, Head of Marketing, Grupa OLX; Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel; Justyna Dadał, Senior Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser; Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AmRest – KFC; Sławomir Wala, Head of Digital, Cheil Poland; Rafał Ryś, Associate Creative Director, Saatchi & Saatchi IS; Michał Kaleta, Managing Director, Endorfina events; Mateusz Popiołek, Customer Experience Manager, Empik Group; Malwina Żurek, National Brand Marketing Manager, Red Bull; Maciej Zabielski, Head of Social Media, Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas Bank Polska.
W skład Jury grupy Innowacyjne Media wchodzą: Anna Gromańska, Publishing and Innovations Director, Cube Group; Radosław Kropielnicki, Global Category Manager, GSK; Paweł Ważyński, Marketing Platforms Director, Resolution; Monika Zielińska, Dyrektor Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi, AMS; Monika Więch, Communications & Business Director, Starcom; Łukasz Plona, Innovation & Technology Director, K2 Precise; Grzegorz Smyka, Digital & Investments Director, Wavemaker, Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING Bank Śląski. Do kategorii Innowacyjne Media można zgłaszać prace w podkategoriach formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data, aplikacje i platformy oraz algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
Jury zostało wybrane na podstawie otrzymanych zgłoszeń przez Komitet Organizacyjny Innovation 2020. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a nagrodzonych podczas uroczystej Gali Konkursu 27 kwietnia, w Fortecy Kręglickich (Warszawa). Statuetkę konkursu, jak co roku, projektuje inny polski artysta – w tegorocznej edycji nagrodę tworzy Maja Ganszyniec.
Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
***
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 126 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl
Kontakt dla mediów: media@sar.org.pl