Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

10 kroków do odzyskania utraconego klienta

Prowadzenie firmy to zdobywanie klientów i budowanie ich portfela. Z upływem lat i wraz z rozwojem biznesu rejestr ten się powiększa, a lista klientów staje się dłuższa. Duże zaangażowanie w pozyskiwanie nowych odbiorców produktów lub usług sprawia, że często umyka marketerom moment, w którym obecni nabywcy odchodzą, nierzadko cicho i niezauważenie.

10 kroków do odzyskania utraconego klienta

Prowadzenie firmy to zdobywanie klientów i budowanie ich portfela. Z upływem lat i wraz z rozwojem biznesu rejestr ten się powiększa, a lista klientów staje się dłuższa. Duże zaangażowanie w pozyskiwanie nowych odbiorców produktów lub usług sprawia, że często umyka marketerom moment, w którym obecni nabywcy odchodzą, nierzadko cicho i niezauważenie.
Prowadzenie firmy to zdobywanie klientów i budowanie ich portfela. Z upływem lat i wraz z rozwojem biznesu rejestr ten się powiększa, a lista klientów staje się dłuższa. Duże zaangażowanie w pozyskiwanie nowych odbiorców produktów lub usług sprawia, że często umyka marketerom moment, w którym obecni nabywcy odchodzą, nierzadko cicho i niezauważenie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę