Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami

Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?

11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami

Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?
Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę