Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami

Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?

11 sprawdzonych zasad współpracy z influencerami

Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?
Dlaczego influencer marketing wciąż zyskuje na popularności i nie schodzi z ust marketerów? Przyczyna jest prosta: ludzie chcą prawdy, szczerości i autentyczności. A społeczność, którą gromadzi wokół siebie influencer, traktuje go jako lidera opinii i ufa, że to, co reklamuje jej ulubieniec, naprawdę zasługuje na uwagę. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby przełożyła się ona na realne korzyści zarówno dla marki, jak i dla twórcy? Na co zwrócić uwagę i czego unikać w jej trakcie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę