40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

3 filary skutecznej komunikacji (nie tylko) e-mail-marketingowej w 2020 roku

Oczekiwania użytkowników co do sposobu, w jaki porozumiewają się z nimi marki, zmieniają się tak dynamicznie, jak rozwijają się nowe technologie. Firmy obserwują znaczący wzrost kosztów komunikacji z klientami (w wypadku SMS-ów to nawet 40% rok do roku¹), co stawia je przed wyzwaniem zdefiniowania jej na nowo. Jednocześnie podejmowane są próby precyzyjniejszego i szybszego dostarczania wiadomości. Co robić, aby działania komunikacyjne w 2020 r. były skuteczniejsze? Oto kilka wskazówek.

3 filary skutecznej komunikacji (nie tylko) e-mail-marketingowej w 2020 roku

Oczekiwania użytkowników co do sposobu, w jaki porozumiewają się z nimi marki, zmieniają się tak dynamicznie, jak rozwijają się nowe technologie. Firmy obserwują znaczący wzrost kosztów komunikacji z klientami (w wypadku SMS-ów to nawet 40% rok do roku¹), co stawia je przed wyzwaniem zdefiniowania jej na nowo. Jednocześnie podejmowane są próby precyzyjniejszego i szybszego dostarczania wiadomości. Co robić, aby działania komunikacyjne w 2020 r. były skuteczniejsze? Oto kilka wskazówek.
Oczekiwania użytkowników co do sposobu, w jaki porozumiewają się z nimi marki, zmieniają się tak dynamicznie, jak rozwijają się nowe technologie. Firmy obserwują znaczący wzrost kosztów komunikacji z klientami (w wypadku SMS-ów to nawet 40% rok do roku¹), co stawia je przed wyzwaniem zdefiniowania jej na nowo. Jednocześnie podejmowane są próby precyzyjniejszego i szybszego dostarczania wiadomości. Co robić, aby działania komunikacyjne w 2020 r. były skuteczniejsze? Oto kilka wskazówek.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę