40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

3 sposoby na wykorzystanie e-mail marketingu w e-commerce

Dzisiejszy digital marketing obfituje w nowoczesne rozwiązania technologiczne, wykorzystywane we wszystkich kanałach. Dotyczy to zarówno social mediów, czyli stosunkowo nowych obszarów, jak i e-mail marketingu, który dowodzi swojej skuteczności już od wielu lat. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci nowoczesny e-mail marketing oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii do automatyzowania działań i zwiększania wyników sprzedaży.

3 sposoby na wykorzystanie e-mail marketingu w e-commerce

Dzisiejszy digital marketing obfituje w nowoczesne rozwiązania technologiczne, wykorzystywane we wszystkich kanałach. Dotyczy to zarówno social mediów, czyli stosunkowo nowych obszarów, jak i e-mail marketingu, który dowodzi swojej skuteczności już od wielu lat. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci nowoczesny e-mail marketing oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii do automatyzowania działań i zwiększania wyników sprzedaży.
Dzisiejszy digital marketing obfituje w nowoczesne rozwiązania technologiczne, wykorzystywane we wszystkich kanałach. Dotyczy to zarówno social mediów, czyli stosunkowo nowych obszarów, jak i e-mail marketingu, który dowodzi swojej skuteczności już od wielu lat. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci nowoczesny e-mail marketing oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii do automatyzowania działań i zwiększania wyników sprzedaży.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Loyalty Club – aplikacje lojalnościowe

Opracowane przez nas rozwiązanie umożliwia budowanie najtańszych w Polsce mobilnych aplikacji lojalnościowych oraz dowolne wprowadzanie zmian. Jest to możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi, który przypomina popularne CMS-y do zarządzania stronami internetowymi. Nasze rozwiązanie to mobilna aplikacja lojalnościowa do zbierania punktów za wydane pieniądze. Działamy w modelu abonamentowym, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę