Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

3 sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Odpowiedni poziom konwersji to wynik synergii wielu czynników, ale niekiedy brak optymalizacji tylko jednego z nich może mieć wpływ na fatalne wyniki Twojego biznesu. Na chwilę zapomnij o analizie źródeł i jakości ruchu. Zobacz, co możesz zrobić po stronie sklepu, aby poprawić ten wskaźnik i generować większą sprzedaż.

3 sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Czas czytania: ok. 3 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak podnieść konwersję w e-sklepie,
  • jak usprawnić kontakt telefoniczny i sprzedawać przez telefon również w e-commerce,
  • dlaczego wyszukiwarka lokalna to ważny element w Twoim sklepie internetowym,
  • jak optymalizować doświadczenie użytkowników wyszukiwarki i co zrobić, aby strona docelowa idealnie odpowiadała na ich zapytania,
  • jakie są częste błędy e-sklepów, które wpływają negatywnie na sprzedaż.
Odpowiedni poziom konwersji to wynik synergii wielu czynników, ale niekiedy brak optymalizacji tylko jednego z nich może mieć wpływ na fatalne wyniki Twojego biznesu. Na chwilę zapomnij o analizie źródeł i jakości ruchu. Zobacz, co możesz zrobić po stronie sklepu, aby poprawić ten wskaźnik i generować większą sprzedaż.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.