Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

3 sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Odpowiedni poziom konwersji to wynik synergii wielu czynników, ale niekiedy brak optymalizacji tylko jednego z nich może mieć wpływ na fatalne wyniki Twojego biznesu. Na chwilę zapomnij o analizie źródeł i jakości ruchu. Zobacz, co możesz zrobić po stronie sklepu, aby poprawić ten wskaźnik i generować większą sprzedaż.

3 sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Odpowiedni poziom konwersji to wynik synergii wielu czynników, ale niekiedy brak optymalizacji tylko jednego z nich może mieć wpływ na fatalne wyniki Twojego biznesu. Na chwilę zapomnij o analizie źródeł i jakości ruchu. Zobacz, co możesz zrobić po stronie sklepu, aby poprawić ten wskaźnik i generować większą sprzedaż.
Odpowiedni poziom konwersji to wynik synergii wielu czynników, ale niekiedy brak optymalizacji tylko jednego z nich może mieć wpływ na fatalne wyniki Twojego biznesu. Na chwilę zapomnij o analizie źródeł i jakości ruchu. Zobacz, co możesz zrobić po stronie sklepu, aby poprawić ten wskaźnik i generować większą sprzedaż.

Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę