Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.
Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę