Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.
Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

Polecane prezentacje i narzędzia:

DMSales

DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę