Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

6 lekcji budowania pozytywnego wizerunku marki w mediach

Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.
Marki zabiegają o obecność w mediach. Tak było, jest i będzie. Bo to wartość, która właściwie wykorzystana, nie tylko wpływa na widoczność brandów, lecz także – czy przede wszystkim – długofalowo buduje ich wiarygodność, przykuwa uwagę ich odbiorców, a ich twórcom pozwala spać spokojnie. Wydaje się to dość oczywiste. W rzeczywistości trwa jednak nieustanna walka o naprawę wizerunku literki R w kontaktach z mediami.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę