Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

6 obszarów, które warto zautomatyzować, aby usprawnić pracę w firmie B2B

Automatyzacja marketingu zyskuje popularność wśród polskich przedsiębiorców. Coraz większa różnorodność rozwiązań – również proponowanych przez krajowych dostawców –
powoduje, że nawet niewielka firma może znaleźć system dopasowany do jej budżetu i potrzeb. Jednocześnie mnożą się mity i nieporozumienia związane z działaniem tych systemów. Poznaj praktyczne i realne przykłady wykorzystania systemów marketing automation w działaniach marketingowych.

6 obszarów, które warto zautomatyzować, aby usprawnić pracę w firmie B2B

Automatyzacja marketingu zyskuje popularność wśród polskich przedsiębiorców. Coraz większa różnorodność rozwiązań – również proponowanych przez krajowych dostawców –
powoduje, że nawet niewielka firma może znaleźć system dopasowany do jej budżetu i potrzeb. Jednocześnie mnożą się mity i nieporozumienia związane z działaniem tych systemów. Poznaj praktyczne i realne przykłady wykorzystania systemów marketing automation w działaniach marketingowych.
Automatyzacja marketingu zyskuje popularność wśród polskich przedsiębiorców. Coraz większa różnorodność rozwiązań – również proponowanych przez krajowych dostawców –
powoduje, że nawet niewielka firma może znaleźć system dopasowany do jej budżetu i potrzeb. Jednocześnie mnożą się mity i nieporozumienia związane z działaniem tych systemów. Poznaj praktyczne i realne przykłady wykorzystania systemów marketing automation w działaniach marketingowych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę