40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

7 zasad skutecznych kreacji e-mailowych, czyli jak tworzyć e-maile i newslettery, które sprzedają

Wiele osób, myśląc o e-mail marketingu, zapomina o bardzo istotnej kwestii – o samej kreacji, którą wyśle do swoich odbiorców. Kreacji, która przede wszystkim musi wygenerować konwersję i sprawić, że adresat kliknie w link, tak jak chce marketer. Co więcej, e-mail marketing zakłada budowanie długotrwałych relacji, dlatego wykorzystywanie w nim „chwytów i trików” w celu przyśpieszenia konwersji może mieć czasami zgubne rezultaty.

7 zasad skutecznych kreacji e-mailowych, czyli jak tworzyć e-maile i newslettery, które sprzedają

Wiele osób, myśląc o e-mail marketingu, zapomina o bardzo istotnej kwestii – o samej kreacji, którą wyśle do swoich odbiorców. Kreacji, która przede wszystkim musi wygenerować konwersję i sprawić, że adresat kliknie w link, tak jak chce marketer. Co więcej, e-mail marketing zakłada budowanie długotrwałych relacji, dlatego wykorzystywanie w nim „chwytów i trików” w celu przyśpieszenia konwersji może mieć czasami zgubne rezultaty.
Wiele osób, myśląc o e-mail marketingu, zapomina o bardzo istotnej kwestii – o samej kreacji, którą wyśle do swoich odbiorców. Kreacji, która przede wszystkim musi wygenerować konwersję i sprawić, że adresat kliknie w link, tak jak chce marketer. Co więcej, e-mail marketing zakłada budowanie długotrwałych relacji, dlatego wykorzystywanie w nim „chwytów i trików” w celu przyśpieszenia konwersji może mieć czasami zgubne rezultaty.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę