Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

9 pomysłów na wykorzystanie social media w e-commerce

Jeżeli odpowiednio zarządzasz swoimi działaniami w ramach mediów społecznościowych, zarówno Twoje profile, jak i sklep internetowy będą dostarczać spodziewanych rezultatów – w postaci zwiększenia liczby odbiorców, lepszego dotarcia do grupy docelowej czy, w końcu, zwiększenia sprzedaży w e-sklepie. Jak w praktyce wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w e-commerce?

9 pomysłów na wykorzystanie social media w e-commerce

Jeżeli odpowiednio zarządzasz swoimi działaniami w ramach mediów społecznościowych, zarówno Twoje profile, jak i sklep internetowy będą dostarczać spodziewanych rezultatów – w postaci zwiększenia liczby odbiorców, lepszego dotarcia do grupy docelowej czy, w końcu, zwiększenia sprzedaży w e-sklepie. Jak w praktyce wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w e-commerce?
Jeżeli odpowiednio zarządzasz swoimi działaniami w ramach mediów społecznościowych, zarówno Twoje profile, jak i sklep internetowy będą dostarczać spodziewanych rezultatów – w postaci zwiększenia liczby odbiorców, lepszego dotarcia do grupy docelowej czy, w końcu, zwiększenia sprzedaży w e-sklepie. Jak w praktyce wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w e-commerce?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę