40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Analiza n-gramowa sposobem na optymalizację kampanii Google Ads

Optymalizacja słów kluczowych w Google Ads to jeden z podstawowych sposobów na poprawę wyników kampanii w wyszukiwarkach. Gdy brakuje Ci już pomysłu, jak zmniejszyć koszty prowadzonych działań, warto sięgnąć po prosty skrypt do analizy n-gramowej, który podpowie nowe rozwiązania.

Analiza n-gramowa sposobem na optymalizację kampanii Google Ads

Optymalizacja słów kluczowych w Google Ads to jeden z podstawowych sposobów na poprawę wyników kampanii w wyszukiwarkach. Gdy brakuje Ci już pomysłu, jak zmniejszyć koszty prowadzonych działań, warto sięgnąć po prosty skrypt do analizy n-gramowej, który podpowie nowe rozwiązania.
Optymalizacja słów kluczowych w Google Ads to jeden z podstawowych sposobów na poprawę wyników kampanii w wyszukiwarkach. Gdy brakuje Ci już pomysłu, jak zmniejszyć koszty prowadzonych działań, warto sięgnąć po prosty skrypt do analizy n-gramowej, który podpowie nowe rozwiązania.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę