Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Asystenci sprzedaży z przyszłości – chatboty w e-commerce

Dzisiejszy konsument ma do dyspozycji przynajmniej kilkanaście marek z każdego segmentu. Nasycenie rynku i duża konkurencyjność spowodowały, że marketerzy i sprzedawcy zaczęli szukać nowych możliwości i kanałów dotarcia do klientów. Chatboty czy wirtualni asystenci pozwalają przeglądać ofertę, odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy użytkowników. To wszystko bez wychodzenia z aplikacji. Wygodne, prawda?

Asystenci sprzedaży z przyszłości – chatboty w e-commerce

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak giganci e-commerce wykorzystują chatboty w biznesie,
  • czym jest conversional commerce,
  • jak wykorzystać bota w sprzedaży i obsłudze klienta sklepu internetowego,
  • na co zwrócić szczególną uwagę w planowaniu komunikacji bota z klientem e-sklepu.
Dzisiejszy konsument ma do dyspozycji przynajmniej kilkanaście marek z każdego segmentu. Nasycenie rynku i duża konkurencyjność spowodowały, że marketerzy i sprzedawcy zaczęli szukać nowych możliwości i kanałów dotarcia do klientów. Chatboty czy wirtualni asystenci pozwalają przeglądać ofertę, odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy użytkowników. To wszystko bez wychodzenia z aplikacji. Wygodne, prawda?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.