Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Audyt komunikacji krok po kroku

Model biznesu czy cechy produktu można łatwo skopiować. Dlatego doświadczenie klienta zyskuje na znaczeniu jako unikalny element marki. Jako marketer wpływasz na to doświadczenie – m.in. przez komunikację marketingową. Jej audyt staje się więc bardzo ważnym działaniem w marketingu, gdyż to odbiorca ocenia markę – czytając, oglądając lub słysząc przekaz komunikacyjny. To słowa, obrazy i dźwięki zostają w jego głowie – należy więc o nie zadbać.

Audyt komunikacji krok po kroku

Model biznesu czy cechy produktu można łatwo skopiować. Dlatego doświadczenie klienta zyskuje na znaczeniu jako unikalny element marki. Jako marketer wpływasz na to doświadczenie – m.in. przez komunikację marketingową. Jej audyt staje się więc bardzo ważnym działaniem w marketingu, gdyż to odbiorca ocenia markę – czytając, oglądając lub słysząc przekaz komunikacyjny. To słowa, obrazy i dźwięki zostają w jego głowie – należy więc o nie zadbać.
Model biznesu czy cechy produktu można łatwo skopiować. Dlatego doświadczenie klienta zyskuje na znaczeniu jako unikalny element marki. Jako marketer wpływasz na to doświadczenie – m.in. przez komunikację marketingową. Jej audyt staje się więc bardzo ważnym działaniem w marketingu, gdyż to odbiorca ocenia markę – czytając, oglądając lub słysząc przekaz komunikacyjny. To słowa, obrazy i dźwięki zostają w jego głowie – należy więc o nie zadbać.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę