Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

W jaki sposób możesz polepszyć działania swojego biznesu, aby utrzymać lub odzyskać swoich klientów? Zacznij od zadania sobie pytania: „Dlaczego to się stało?”. Odpowiedź na nie pomoże Ci się dowiedzieć, z jakimi problemami zmagają się Twoi klienci, i wykorzystać tę wiedzę do optymalizowania działań w internecie. Dziś nie wystarczy już tylko analiza danych z Google Analytics – trzeba odwołać się do doświadczeń i emocji klientów.

Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach

W jaki sposób możesz polepszyć działania swojego biznesu, aby utrzymać lub odzyskać swoich klientów? Zacznij od zadania sobie pytania: „Dlaczego to się stało?”. Odpowiedź na nie pomoże Ci się dowiedzieć, z jakimi problemami zmagają się Twoi klienci, i wykorzystać tę wiedzę do optymalizowania działań w internecie. Dziś nie wystarczy już tylko analiza danych z Google Analytics – trzeba odwołać się do doświadczeń i emocji klientów.
W jaki sposób możesz polepszyć działania swojego biznesu, aby utrzymać lub odzyskać swoich klientów? Zacznij od zadania sobie pytania: „Dlaczego to się stało?”. Odpowiedź na nie pomoże Ci się dowiedzieć, z jakimi problemami zmagają się Twoi klienci, i wykorzystać tę wiedzę do optymalizowania działań w internecie. Dziś nie wystarczy już tylko analiza danych z Google Analytics – trzeba odwołać się do doświadczeń i emocji klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę