Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Brand w oczach konsumenta – audyt marki krok po kroku

Celem komunikacji marketingowej jest wywoływanie skojarzeń dotyczących marki w umysłach konsumentów. Proces ten bardzo rzadko daje szybkie odpowiedzi na dwa zasadnicze z biznesowego punktu widzenia pytania: „Czy wywołujesz właściwe skojarzenia?” i „Czy wywołujesz je właściwie?”. Odpowiedzi na pierwsze pytanie najczęściej szuka się w badaniach eksploracyjnych – od analizy zachowań i postaw konsumentów wobec danego produktu po semiotykę kategorii. Odpowiedź na drugie pytanie daje audyt marki, czyli badanie jej obecnego obrazu w oczach konsumentów.

Brand w oczach konsumenta – audyt marki krok po kroku

Celem komunikacji marketingowej jest wywoływanie skojarzeń dotyczących marki w umysłach konsumentów. Proces ten bardzo rzadko daje szybkie odpowiedzi na dwa zasadnicze z biznesowego punktu widzenia pytania: „Czy wywołujesz właściwe skojarzenia?” i „Czy wywołujesz je właściwie?”. Odpowiedzi na pierwsze pytanie najczęściej szuka się w badaniach eksploracyjnych – od analizy zachowań i postaw konsumentów wobec danego produktu po semiotykę kategorii. Odpowiedź na drugie pytanie daje audyt marki, czyli badanie jej obecnego obrazu w oczach konsumentów.
Celem komunikacji marketingowej jest wywoływanie skojarzeń dotyczących marki w umysłach konsumentów. Proces ten bardzo rzadko daje szybkie odpowiedzi na dwa zasadnicze z biznesowego punktu widzenia pytania: „Czy wywołujesz właściwe skojarzenia?” i „Czy wywołujesz je właściwie?”. Odpowiedzi na pierwsze pytanie najczęściej szuka się w badaniach eksploracyjnych – od analizy zachowań i postaw konsumentów wobec danego produktu po semiotykę kategorii. Odpowiedź na drugie pytanie daje audyt marki, czyli badanie jej obecnego obrazu w oczach konsumentów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę