Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Co możemy wiedzieć o kliencie!?

„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX w. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.

Co możemy wiedzieć o kliencie!?

„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX w. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.
„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX w. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę