Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Co zmienia RODO Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies

Kwestia profilowania użytkowników i wykorzystania plików cookies po wejściu w życie regulacji RODO w maju 2018 r. ulegnie znaczącym zmianom. Unia Europejska oprócz RODO planuje także wprowadzić drugi akt prawny regulujący zagadnienia danych osobowych – tzw. rozporządzenie e-Privacy. Co się zmieni w świetle nowych przepisów i czy masz się czego obawiać?

Co zmienia RODO Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies

Czas czytania: ok. 12 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaką definicję profilowania wprowadza RODO,
  • jakie profilowanie będzie zakazane w świetle nowych przepisów,
  • jak powinien wyglądać komunikat wyrażenia zgody na profilowanie,
  • czy w ramach profilowania do celów marketingu własnego warto jest rozszerzyć formułkę powszechnie stosowaną przy zapisach do newslettera,
  • czy jest się czego bać w związku z nowelizacją prawa.
Kwestia profilowania użytkowników i wykorzystania plików cookies po wejściu w życie regulacji RODO w maju 2018 r. ulegnie znaczącym zmianom. Unia Europejska oprócz RODO planuje także wprowadzić drugi akt prawny regulujący zagadnienia danych osobowych – tzw. rozporządzenie e-Privacy. Co się zmieni w świetle nowych przepisów i czy masz się czego obawiać?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.