Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego

O tym, co i jak robić, żeby zbudować silną markę, jakie sygnały świadczą o potrzebie rebrandingu i czy globalny kryzys to dobry czas na jego przeprowadzenie oraz jak właściwie komunikować ten proces wewnątrz organizacji, rozmawiamy z Davidem Brierem – autorem bestsellera „Brand Intervention”, światowej klasy ekspertem w dziedzinie brandingu i rebrandingu, który od ponad 40 lat pomaga markom wyróżniać się na rynku.

David Brier: Jeśli różnicujesz, to robisz branding. Jeśli nie, to chyba robisz coś innego

O tym, co i jak robić, żeby zbudować silną markę, jakie sygnały świadczą o potrzebie rebrandingu i czy globalny kryzys to dobry czas na jego przeprowadzenie oraz jak właściwie komunikować ten proces wewnątrz organizacji, rozmawiamy z Davidem Brierem – autorem bestsellera „Brand Intervention”, światowej klasy ekspertem w dziedzinie brandingu i rebrandingu, który od ponad 40 lat pomaga markom wyróżniać się na rynku.
O tym, co i jak robić, żeby zbudować silną markę, jakie sygnały świadczą o potrzebie rebrandingu i czy globalny kryzys to dobry czas na jego przeprowadzenie oraz jak właściwie komunikować ten proces wewnątrz organizacji, rozmawiamy z Davidem Brierem – autorem bestsellera „Brand Intervention”, światowej klasy ekspertem w dziedzinie brandingu i rebrandingu, który od ponad 40 lat pomaga markom wyróżniać się na rynku.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę