Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Dlaczego vouchery na przeżycia to wygodne narzędzie w rękach marketera?

Wartości nagród i prezentów biznesowych już od dawna nie mierzy się ceną, tylko emocjami, jakie wywołują. Upominki, które sprawiają radość, powodują też, że marka jest lepiej kojarzona, a co za tym idzie – częściej wybierana przez klientów. Prezentem o wysokiej zawartości pozytywnych emocji jest voucher na przeżycie.

Dlaczego vouchery na przeżycia to wygodne narzędzie w rękach marketera?

Wartości nagród i prezentów biznesowych już od dawna nie mierzy się ceną, tylko emocjami, jakie wywołują. Upominki, które sprawiają radość, powodują też, że marka jest lepiej kojarzona, a co za tym idzie – częściej wybierana przez klientów. Prezentem o wysokiej zawartości pozytywnych emocji jest voucher na przeżycie.

Vouchery można porównać do biletów umożliwiających realizację wybranej atrakcji, jednak bez wskazania konkretnej daty, za to z nadanym terminem ważności (12 miesięcy). To dobra alternatywa dla przedmiotów, których mamy w nadmiarze. To też lek na trudności związane z magazynowaniem i logistyką oraz obawy przed niedopasowaniem prezentu do grupy docelowej.

O jakich przeżyciach mówimy? Loty balonem i szybowcem, przygody na strzelnicy, off-road 4×4, skoki ze spadochronem, jazda szybkimi samochodami i gokartami, relaks w SPA, degustacje, kolacje – to tylko kilka propozycji z ponad 5 tys. atrakcji dostępnych w Katalogu Marzeń. Takie wyjątkowe doświadczenia sprawiają, że obdarowani długo pamiętają o podarunku i o firmie, od której go otrzymali.

Vouchery świetnie sprawdzają się jako prezent biznesowy, giftpack na eventach, alternatywa dla gadżetów, prezentów świątecznych i jubileuszowych m.in. dlatego, że zapewniają elastyczność wyboru. Poza voucherami na konkretne przeżycia w ofercie Katalogu Marzeń dostępne są pakiety przeżyć, z których obdarowany wybiera jedno do realizacji, oraz karty podarunkowe o nominałach już od 25 zł, które można wykorzystać do zakupu dowolnej atrakcji z oferty serwisu.

Zaletą voucherów jest również prostota i wygoda współpracy z dostawcą. Wiemy, że wszyscy pracują szybko i szukają rozwiązań kompleksowych, dlatego dajemy radę i realizujemy zamówienia nawet w jeden dzień, a tym samym zdejmujemy z marketera większość obowiązków związanych z brandingiem, wysyłką, logistyką i obsługą.

 

Aby otrzymać ofertę voucherów w formie przeżyć, która spełni oczekiwania, warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę. Na naszym blogu w artykule „Jak wybrać firmę oferującą vouchery na przeżycia? PRZEWODNIK” podpowiadamy, o co pytać dostawcę.

Na koniec zróbmy mały test: zapraszamy do zamknięcia oczu i wyobrażenia sobie, jak to jest lecieć balonem i podziwiać przepiękne polskie widoki, później czuć na plecach gorące kamienie i relaksować się podczas masażu w SPA, rozpoznawać zapachy i smaki różnych gatunków win podczas kameralnej degustacji. My się rozmarzyliśmy, a Państwo?


Życzymy spełnienia marzeń i zapraszamy do rozmowy: katalogmarzen.pl/b2b

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 5/2020

Kup ten numer

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę