Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Dwie fazy zakupowe, w jakich znajduje się Twój klient. Zaplanuj komunikację w modelu passive/active

W poszukiwaniu rozwiązań komunikacyjnych dla swojej marki można utknąć w gąszczu ofert, teorii i podejść, które zamiast dawać odpowiedzi, podsuwają same pytania. Mnogość kanałów komunikacji sprawia, że łatwo się pogubić w dostępnych opcjach i wpaść w pułapkę. Jednak w tym całym szaleństwie istnieje prosta metoda na uporządkowanie swojego miksu mediowego. Przyjrzyj się modelowi passive/active, który pomoże Ci poukładać wszystkie komunikacyjne klocki.

Dwie fazy zakupowe, w jakich znajduje się Twój klient. Zaplanuj komunikację w modelu passive/active

W poszukiwaniu rozwiązań komunikacyjnych dla swojej marki można utknąć w gąszczu ofert, teorii i podejść, które zamiast dawać odpowiedzi, podsuwają same pytania. Mnogość kanałów komunikacji sprawia, że łatwo się pogubić w dostępnych opcjach i wpaść w pułapkę. Jednak w tym całym szaleństwie istnieje prosta metoda na uporządkowanie swojego miksu mediowego. Przyjrzyj się modelowi passive/active, który pomoże Ci poukładać wszystkie komunikacyjne klocki.
W poszukiwaniu rozwiązań komunikacyjnych dla swojej marki można utknąć w gąszczu ofert, teorii i podejść, które zamiast dawać odpowiedzi, podsuwają same pytania. Mnogość kanałów komunikacji sprawia, że łatwo się pogubić w dostępnych opcjach i wpaść w pułapkę. Jednak w tym całym szaleństwie istnieje prosta metoda na uporządkowanie swojego miksu mediowego. Przyjrzyj się modelowi passive/active, który pomoże Ci poukładać wszystkie komunikacyjne klocki.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę