Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jak działa i ile kosztuje reklama na YouTubie?

Dzisiejszy internet to wideo. To na YouTube’a skierowane są oczy internautów szukających ciekawych treści, rozrywki, wiedzy, opinii, lifestyle’owych porad. To tu również płyną pieniądze reklamodawców – zgodnie z panującą w reklamie zasadą „money follows eyeballs”.

Jak działa i ile kosztuje reklama na YouTubie?

Dzisiejszy internet to wideo. To na YouTube’a skierowane są oczy internautów szukających ciekawych treści, rozrywki, wiedzy, opinii, lifestyle’owych porad. To tu również płyną pieniądze reklamodawców – zgodnie z panującą w reklamie zasadą „money follows eyeballs”.
Dzisiejszy internet to wideo. To na YouTube’a skierowane są oczy internautów szukających ciekawych treści, rozrywki, wiedzy, opinii, lifestyle’owych porad. To tu również płyną pieniądze reklamodawców – zgodnie z panującą w reklamie zasadą „money follows eyeballs”.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę