Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł?

Miquela Sousa – szerzej znana jako Lil Miquela – ma 1,6 mln obserwujących na Instagramie, kanał na YouTubie z 62 tys. subskrypcji oraz listę własnych utworów na Spotify i przestrzeń kreatywną powiązaną ze sklepem: Club 404. Jako influencerka współpracowała z wieloma markami, takimi jak Gucci, Calvin Klein, Prada, Supreme, Diesel czy Pat McGrath. Jest jedną z bardziej wpływowych instagramerek. Tyle tylko że… nie istnieje. To wirtualny influencer.

Era sztucznych influencerów – czy wirtualny influencer to dobry pomysł?

Miquela Sousa – szerzej znana jako Lil Miquela – ma 1,6 mln obserwujących na Instagramie, kanał na YouTubie z 62 tys. subskrypcji oraz listę własnych utworów na Spotify i przestrzeń kreatywną powiązaną ze sklepem: Club 404. Jako influencerka współpracowała z wieloma markami, takimi jak Gucci, Calvin Klein, Prada, Supreme, Diesel czy Pat McGrath. Jest jedną z bardziej wpływowych instagramerek. Tyle tylko że… nie istnieje. To wirtualny influencer.
Miquela Sousa – szerzej znana jako Lil Miquela – ma 1,6 mln obserwujących na Instagramie, kanał na YouTubie z 62 tys. subskrypcji oraz listę własnych utworów na Spotify i przestrzeń kreatywną powiązaną ze sklepem: Club 404. Jako influencerka współpracowała z wieloma markami, takimi jak Gucci, Calvin Klein, Prada, Supreme, Diesel czy Pat McGrath. Jest jedną z bardziej wpływowych instagramerek. Tyle tylko że… nie istnieje. To wirtualny influencer.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę