40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Event z efektem „wow” – jak dobrać gadżety na targi i konferencje

Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.

Event z efektem „wow” – jak dobrać gadżety na targi i konferencje

Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.
Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę