Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Event z efektem „wow” – jak dobrać gadżety na targi i konferencje

Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.

Event z efektem „wow” – jak dobrać gadżety na targi i konferencje

Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.
Gdy planuje się wydarzenie z myślą o wywołaniu efektu „wow”, rzadko bierze się pod uwagę gadżety promocyjne i upominki. Organizatorzy skupiają się przede wszystkim na tym, aby porwać uczestników historią i ideą, olśnić ich scenografią, technologią i efektami scenicznymi czy zaprosić na event inspirujących artystów oraz gości specjalnych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę