Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Generowanie leadów w B2B i B2C – jak robić to zgodnie z prawem
Część 1. Sposoby pozyskiwania kontaktów

Jeśli chcesz kierować komunikację do konkretnej osoby, to tak naprawdę wymogi prawne dotyczące pozyskiwania kontaktów w sektorach B2B oraz B2C niemal się nie różnią. Jeżeli jednak bliska jest Ci koncepcja marketingu H2H (human to human) – a domyślam się, że tak właśnie jest – to również w sektorze B2B powinieneś się postarać o odpowiednie zgody na komunikację marketingową, zarówno telefoniczną, jak i e-mailową.

Generowanie leadów w B2B i B2C – jak robić to zgodnie z prawem
Część 1. Sposoby pozyskiwania kontaktów

Jeśli chcesz kierować komunikację do konkretnej osoby, to tak naprawdę wymogi prawne dotyczące pozyskiwania kontaktów w sektorach B2B oraz B2C niemal się nie różnią. Jeżeli jednak bliska jest Ci koncepcja marketingu H2H (human to human) – a domyślam się, że tak właśnie jest – to również w sektorze B2B powinieneś się postarać o odpowiednie zgody na komunikację marketingową, zarówno telefoniczną, jak i e-mailową.
Jeśli chcesz kierować komunikację do konkretnej osoby, to tak naprawdę wymogi prawne dotyczące pozyskiwania kontaktów w sektorach B2B oraz B2C niemal się nie różnią. Jeżeli jednak bliska jest Ci koncepcja marketingu H2H (human to human) – a domyślam się, że tak właśnie jest – to również w sektorze B2B powinieneś się postarać o odpowiednie zgody na komunikację marketingową, zarówno telefoniczną, jak i e-mailową.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę