40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Google Attribution – odejdź od modelu last click i odkryj, skąd naprawdę pochodzą Twoje konwersje

Zastanawiasz się, który kanał naprawdę działa? Czy lepiej postawić na e-mail marketing, social media, czy reklamę w wyszukiwarkach? W dobie dzisiejszej technologii i nieograniczonego dostępu do informacji proces decyzyjny klientów jest bardzo wydłużony. Użytkownicy zwykle przeglądają w sieci wiele źródeł, porównują konkurencyjne oferty, a dopiero po rozważeniu wszystkich za i przeciw dokonują wyboru i finalizują transakcję. Z tych powodów pomiar danych sprzedażowych z Facebooka, Google’a czy innych kanałów marketingowych w standardowym modelu last click staje się niezrozumiały i nie dostarcza już właściwych informacji.

Google Attribution – odejdź od modelu last click i odkryj, skąd naprawdę pochodzą Twoje konwersje

Zastanawiasz się, który kanał naprawdę działa? Czy lepiej postawić na e-mail marketing, social media, czy reklamę w wyszukiwarkach? W dobie dzisiejszej technologii i nieograniczonego dostępu do informacji proces decyzyjny klientów jest bardzo wydłużony. Użytkownicy zwykle przeglądają w sieci wiele źródeł, porównują konkurencyjne oferty, a dopiero po rozważeniu wszystkich za i przeciw dokonują wyboru i finalizują transakcję. Z tych powodów pomiar danych sprzedażowych z Facebooka, Google’a czy innych kanałów marketingowych w standardowym modelu last click staje się niezrozumiały i nie dostarcza już właściwych informacji.
Zastanawiasz się, który kanał naprawdę działa? Czy lepiej postawić na e-mail marketing, social media, czy reklamę w wyszukiwarkach? W dobie dzisiejszej technologii i nieograniczonego dostępu do informacji proces decyzyjny klientów jest bardzo wydłużony. Użytkownicy zwykle przeglądają w sieci wiele źródeł, porównują konkurencyjne oferty, a dopiero po rozważeniu wszystkich za i przeciw dokonują wyboru i finalizują transakcję. Z tych powodów pomiar danych sprzedażowych z Facebooka, Google’a czy innych kanałów marketingowych w standardowym modelu last click staje się niezrozumiały i nie dostarcza już właściwych informacji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę