Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.
Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę