Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.
Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę