Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience

Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.
Od kilkunastu lat interesuję się storytellingiem, a od kilku – jego wykorzystaniem w marketingu. Fascynuje mnie to, jak opowieści tworzą nas i otaczający nas świat, ale także to, jak dzięki nim sami kreujemy siebie. W toku studiowania tematu zauważyłem, że storytelling i coraz popularniejsze projektowanie doświadczeń klienta (customer experience) mają ze sobą wiele wspólnego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę