Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Jak budować bazę leadów z wykorzystaniem LinkedIna

Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.

Jak budować bazę leadów z wykorzystaniem LinkedIna

Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.
Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę