40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Jak budować bazę leadów z wykorzystaniem LinkedIna

Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.

Jak budować bazę leadów z wykorzystaniem LinkedIna

Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.
Podobnie jak poszukiwacze skarbów poświęcali kiedyś życie, żeby odnaleźć fortunę ukrytą przez poprzednie pokolenia, tak współcześni sprzedawcy i marketerzy za jeden z głównych celów w swoim obszarze zawodowym stawiają sobie zdobycie wartościowych leadów. Za tym terminem, na pozór ogołoconym z ludzkiego pierwiastka, kryją się konsumenci – a im więcej ich, tym lepiej. Każda firma nastawiona na rozwój dobrze wie, że jej byt zależy właśnie od klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę