Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Jedno z legendarnych praw Murphy’ego głosi, że ludzie podejmują właściwe decyzje tylko, kiedy inne opcje już zawiodą. Jeśli odnieść to do sprzedaży, można założyć, że tylko osobista relacja z klientem jest w stanie spowodować, że dokona on jedynego słusznego wyboru (tj. Twojej oferty). Na szczęście główna trudność opiera się tu na tkwieniu w pewnych schematach myślenia, a nie na rzeczywistych problemach.

Jak łowić leady?

Jedno z legendarnych praw Murphy’ego głosi, że ludzie podejmują właściwe decyzje tylko, kiedy inne opcje już zawiodą. Jeśli odnieść to do sprzedaży, można założyć, że tylko osobista relacja z klientem jest w stanie spowodować, że dokona on jedynego słusznego wyboru (tj. Twojej oferty). Na szczęście główna trudność opiera się tu na tkwieniu w pewnych schematach myślenia, a nie na rzeczywistych problemach.
Jedno z legendarnych praw Murphy’ego głosi, że ludzie podejmują właściwe decyzje tylko, kiedy inne opcje już zawiodą. Jeśli odnieść to do sprzedaży, można założyć, że tylko osobista relacja z klientem jest w stanie spowodować, że dokona on jedynego słusznego wyboru (tj. Twojej oferty). Na szczęście główna trudność opiera się tu na tkwieniu w pewnych schematach myślenia, a nie na rzeczywistych problemach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę