Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym

Cofnij się na chwilę do 2010 roku. Wtedy słowo panda kojarzone było wyłącznie z nieporadnym zwierzakiem. Reklama na Facebooku raczkowała, a organicznych zasięgów nic nie blokowało. Niektórych marketerów jeszcze przerażał retargeting. Display nie był jeszcze tak nachalny. Wszyscy zapowiadali, że kolejny rok będzie rokiem mobile...

Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym

Cofnij się na chwilę do 2010 roku. Wtedy słowo panda kojarzone było wyłącznie z nieporadnym zwierzakiem. Reklama na Facebooku raczkowała, a organicznych zasięgów nic nie blokowało. Niektórych marketerów jeszcze przerażał retargeting. Display nie był jeszcze tak nachalny. Wszyscy zapowiadali, że kolejny rok będzie rokiem mobile...
Cofnij się na chwilę do 2010 roku. Wtedy słowo panda kojarzone było wyłącznie z nieporadnym zwierzakiem. Reklama na Facebooku raczkowała, a organicznych zasięgów nic nie blokowało. Niektórych marketerów jeszcze przerażał retargeting. Display nie był jeszcze tak nachalny. Wszyscy zapowiadali, że kolejny rok będzie rokiem mobile...

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę